כץ הקדים את חזרתו לישראל: "שבועות קריטיים להפועל חיפה"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

כחלק ממאמצי המועדון להתחזק בינואר ולאור הרצון לעצור את רצף ההפסדים, הבעלים חזר מארה"ב מספר שבועות מוקדם יותר. בין מטרותיו: צירוף קשר, חלוץ והשארת נס זמיר. אור אינברום הוצע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ההפסד להפועל חדרה ביום שבת הכניס את הפועל חיפה לכוננות שיא. כידוע, זה היה הפסד הליגה הרביעי ברציפות ואם לא די בכך אז הקבוצה סובלת ממכת פציעות קשה, כשרק השבוע איבדה הקבוצה גם את בן והבה שסיים את העונה והצטרף לגל אראל, וכן ניסו קפילוטו הפצוע ישוב רק בעוד כחודש וגם אלמוג בוזגלו עבר ניתוח בכתפו וייעדר לפחות בחודשיים הקרובים.

בשל הפציעות הגדולות החלו בהפועל חיפה את מועד ההעברות עם החתמתו של מיקי סירושטיין, שכבר ערך אתמול אימון ריצה וצפוי להצטרף היום לאימוני הקבוצה ואף עשוי לפתוח בשבת הקרובה במשחק הבית מול מועדון ספורט אשדוד.

בנוסף לחיזוק ההגנתי, רוצים בכרמל לצרף גם קשר וחלוץ כאשר בין המועמדים רוסלן ברסקי ממכבי תל אביב וחלוץ הפועל קריית שמונה קיליאן שרידן. שחקן נוסף שהוצע לקבוצה הוא הקשר אור אינברום שקיבל הודעת שחרור מהפועל תל אביב, אך נראה כי המאמן חיים סילבס מעדיף לצרף קשר במרכז השדה וחלוץ.


סילבס. מעדיף לצרף קשר במרכז השדה וחלוץ (מאור אלקסלסי)

הבעלים יואב כץ, שהיה אמור להגיע לישראל בעוד מספר שבועות, הקדים את הגעתו כדי לנהל שיחות לצירופם של מספר שחקנים ובמטרה להיות קרוב לשחקנים לקראת סוף השבוע. "מדובר בשבועות קריטיים למועדון ואנחנו חייבים לעצור את המשבר ולא להידרדר לתחתית וגם יואב כץ מבין את זה", אמרו בחיפה.

מעבר לשיחות עם שחקנים חדשים ייפגש כץ גם עם נציגיו של נס זמיר וינסה להחתימו על חוזה חדש, חרף דרישת השחקן לחוזה ארוך טווח. בנוסף, הקשר תומס פרינס החל להיבחן בקבוצה. פרינס בן ה-20 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואת העונה הנוכחית פתח בהכח רמת גן מליגה א'.


זמיר. דורש חוזה ארוך טווח (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי