תפנית בעלילה? חדרה עשויה להציע ללוסיו חוזה לעונה נוספת

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

בקבוצה מרוצים מהשיפור ביכולתו מאז הגעתו של מימר והוסיפו כי ישמח להישאר: "לא מן הנמנע שהרומן יימשך". נדחתה הצעתה של רעננה לטרייד עבור כרם ארשיד וסכום כסך נוסף. אליאל פרץ יחזור נגד ק"ש

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה השתחררה בקרב אנשי הפועל חדרה לאחר הניצחון 0:2 ביום שבת על הפועל חיפה. חדרה מדורגת במקום החמישי המוליך לפלייאוף העליון כמובן אך בקבוצה עדיין מסתכלים לאחור לתחתית ומרוצים מפער שמונה הנקודות מהקו האדום. בינתיים בחדרה עסוקים מאוד במועד ההעברות שנפתח היום (שלישי). 

אחת השאלות המסקרנות סביב הקבוצה היא עתידו של החלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו. החלוץ אמנם לא פתח את העונה היטב אך נראה כי השתפר לאחר הגעתו של שרון מימר כשבשבת הוא כבש שער נפלא. לוסיו (31), שהיה קרוב בקיץ לעבור להפועל תל אביב, זוכה להתעניינות מצד מספר קבוצות בארץ. בין השאר מדובר בעירוני קריית שמונה והפועל רעננה שאף הציעה טרייד במהלכו כרם ארשיד יעבור לחדרה שתקבל גם סכום כסך נוסף, אך במועדון פסלו את ההצעה. גם הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית פינטזה על החלוץ.

בחדרה החליטו להקפיא את השיחות בנושא עתידו עד לאחר המשחק בשבת נגד עירוני קריית שמונה, אם כי בהנהלת המועדון ישנה מחשבה להציע לו חוזה גם לעונה הבאה. "לוסיו הוא שחקן משמעותי אצלנו והבהרנו לכל הפונים אלינו שרק הצעה כספית משמעותית תביא לשחרורו בינואר. כרגע אין הצעה כזו. מצד שני אנחנו מבינים שהשחקן רוצה להישאר בחדרה ולא מן הנמנע שנמשיך את הרומן בינינו", אישרו בחדרה.

לוסיו ופרץ (אריאל שלום)

בינתיים, הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול ק"ש. חדרה צפויה לקבל בחזרה את הקשר אליאל פרץ שכבר היה אמור להיכלל בסגל נגד הפועל חיפה אבל חלה ביום המשחק. בנוסף, בחדרה מרוצים מההתקדמות של חלק גדול מהשחקנים הצעירים וביניהם הקשר גלעד אברמוב שקיבל זימון ראשון לנבחרת הצעירה של ישראל.

מאמן הנבחרת ניר לוין התרשם מהשחקן שיכול לשחק במספר עמדות והחליט לזמנו למספר אימונים. אגב, אברמוב היה חלק משחקני 'המריבה' בין היועץ המקצועי של חדרה אורן גולן לבין אורי גוטמן ומאז עזיבתו של גוטמן, הוא זוכה לקרדיט רחב יותר ולפיכך גם קיבל זימון לנבחרת ישראל.

גלעד אברמוב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי