חוגג: "טדי זה הבית של בית"ר ירושלים, נשנה את חוויית ההגעה"

אלי אוחנה, משה חוגג, משה ליאון, איציק לארי
אלי אוחנה, משה חוגג, משה ליאון, איציק לארי | עיריית ירושלים

כחלק מהניסיון למצוא פתרונות לבעיות הגישה ובמטרה להגדיל את כמות האוהדים שמגיעה למשחקים, נפגש בעלי המועדון עם ראש העיר משה ליאון. בין השאר הוסכם על הוספת מקומות חנייה ותגבור מערך השאטלים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ניסיונותיו של משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, למצוא פתרונות לכמות הקהל היחסית מועטה שמגיעה למשחקי הקבוצה באצטדיון הביתי "טדי", לפחות ביחס לציפיות ראשי המועדון, הובילה לפגישה עם אנשי עיריית ירושלים במטרה לקדם את הנושא ולסייע למועדון.

אמש (שני) נערכה פגישה ארוכה ומקיפה בין ראשי בית"ר ירושלים הבעלים משה חוגג, היו"ר אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש עם ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, מנכ"ל העירייה, איציק לארי ובכירים נוספים. בפגישה שארכה למעלה משלוש שעות, הציגו ראשי הקבוצה את הבעיות שהוצפו מאוהדי הקבוצה בכל הקשור להגעה לאצטדיון טדי והכניסות אליו. ראש העיר הבהיר כי בית"ר נמצאת בראש סדר העדיפויות שלו והורה לעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית, כך נמסר מהמועדון.

בנוסף, בישיבה הוחלט על שינויים במשחקי הבית הקרובים שייכללו חניות מרובות יותר, שאטלים שיעזרו לאוהדים להגיע למגרש והסעות מנקודות שונות. בימים הקרובים יפורסמו ההנחיות החדשות, כשכל הצדדים הסכימו כי טובת האוהדים והחוויה בהגעה טעונות שיפור וכי ייעשה מאמץ גדול לפתור את הבעיה.


חוויית ההגעה תשתנה. חוגג (מאור אלקסלסי)

בעלי הקבוצה משה חוגג אמר לאחר הפגישה: "מדובר בתהליך ארוך שבסופו של דבר יביא לשינוי בהגעה לאצטדיון. בית"ר אוהבת את טדי ואין ספק שמדובר בבית חם. לא נשקוט עד שביחד עם העירייה נשנה את חוויית ההגעה לאצטדיון. אני מודה לראש העיר על הנכונות להקשיב לקול האוהדים שרוצים להגיע למשחק ולא לסבול בדרך".

ראש העיר, משה ליאון הוסיף: "בית"ר ירושלים היא הקבוצה של כולנו. יחד עם הנהלת הקבוצה נעשה כל שניתן כדי לתת לאוהדים את השרות הטוב ביותר באיצטדיון ולשאוף לנצח בכל משחק".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי