אבוקסיס ייפגש היום עם אברמוב, עזיבה להפועל ב"ש על הפרק

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

לספורט1 נודע שמאמן בני יהודה ייפגש עם הבעלים ועל פי הערכות יבקש להיות מחליפו של בכר, לאחר שגורמים בבירת הנגב כבר שוחחו איתו. גובה הפיצוי שתשלם ברקת יהווה מכשול? בנוסף, גיא צרפתי עזב את בירת הנגב

(גודל טקסט)

פחות מיממה לאחר הזעזוע בהפועל באר שבע עם עזיבתו של מאמן הקבוצה, ברק בכר, לאחר ארבע עונות וחצי, בקבוצה הדרומית עושים מאמצים למצוא מחליף במטרה להשיג את הכרטיס לאירופה ולהיאבק על גביע המדינה, התואר היחיד שנמצא כרגע בהישג ידה של הקבוצה. כעת נודע לספורט1 כי המועמד המוביל של באר שבע הוא יוסי אבוקסיס, מאמנה של בני יהודה תל אביב.

גורמים מבאר שבע כבר גיששו אצל אבוקסיס באשר לאפשרות שיחתום במועדון על חוזה אורך טווח, אולם טרם נעשתה פנייה ישירה לבעלי בני יהודה, ברק אברמוב. מבחינתם של אנשי הפועל באר שבע, הכדור נמצא כרגע במגרש של אבוקסיס שאמור להיפגש אברמוב ולשוחח איתו בעניין. ההערכה היא כי אם אבוקסיס יבקש מאברמוב להשתחרר מהחוזה שלו בבני יהודה, אברמוב לא יעמוד בדרכו, כאשר החלטתו של אברמוב גם תלויה בפיצוי הכספי שבאר שבע תציע תמורתו של אבוקסיס.

במקביל, גם מאמן נבחרת קפריסין, רן בן שמעון, מהווה אופציה מבחינת הפועל באר שבע. בן שמעון אמנם מחזיק בחוזה מול ההתאחדות הקפריסאית, אך ישנו סעיף בחוזהו אותו יכול בן שמעון לנצל כדי להשתחרר מההתחייבות לקפריסאים. בכל אופן, עד אשר יוחלט על זהות המאמן החדש, בבאר שבע מקפיאים כל שינוי בסגל הקבוצה, למעט צירופו הצפוי של הקשר-חלוץ הברזילאי, פאוליניו, זאת על מנת לאפשר למאמן החדש לבצע את השינויים שהוא רואה לנכון בסגל.

בצהריים ערכה הקבוצה אימון ראשון מאז ההודעה הדרמטית על עזיבתו של בכר. בשלב זה לא ברור האם המאמן היוצא יגיע למתחם האימונים כדי להיפרד משחקניו. מי שמעביר את האימון הוא אחד מעוזריו אליניב ברדה. העוזר השני גיא צרפתי, אשר מחזיק גם בתעודת פרו, היה אמור להעביר את האימון לצד ברדה אך הודיע על התפטרותו. אם עד למשחק נגד רעננה בשבת לא יוחתם מאמן חדש, מי שינהל את המשחק הוא אליניב ברדה. מכיוון שלברדה אין תעודת פרו, מי שעשוי לשבת על הספסל לצידו הוא שרון אביטן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שמחזיק בתעודת פרו.


אברמוב ואבוקסיס. ישוחרר לבאר שבע? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי