בית המשפט הרשיע את תמאש, התביעה דורשת עונש מאסר

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש. לא יחזור להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

אקס הפועל חיפה שנהג בשכרות לא הגיע לדיון והתביעה דורשת עונש מאסר בפועל מכיוון שמדובר בעבירה שנייה בתוך זמן קצר. מקורב לשחקן: "הוא התאהב בישראל, אבל נראה כי האהבה הזאת עלתה לו ביוקר רב"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בית המשפט לענייני תעבורה בחיפה הרשיע היום (שלישי) את הבלם הרומני גבריאל תמאש בנהיגה בשכרות. מדובר בתיק מלפני שנה וחצי כאשר תמאש נתפס שיכור ליד ההגנה, אירוע שקרה מספר חודשים לפני הסתבכות נוספת של הרומני כשנתפס נוהג במהירות מופרזת ואף הורשע על ידי בית הדין לתעבורה, שגזר עליו שלילה לחמש שנים וארבעה חודשי עבודות שירות אותם העביר בבית החולים רמב"ם.

הפעם דרש שופט בית המשפט בחיפה, אור לרנר, מאסר בפועל לשחקן מכיוון מדובר בעבירה שנייה תוך זמן קצר. אגב השחקן היה אמור להתייצב למשפט אך בחר שלא לעשות זאת. כזכור לאחר שסיים את עבודות השירות 'ברח' השחקן לאנשי המועדון במהלך מחנה האימונים של הפועל חיפה ברומניה ועזב את המועדון לאסטרה ג'יורג'יו הרומנית.

לאחרונה דווח על רצונו של השחקן לחזור להפועל חיפה, כאשר אפילו הבעלים יואב כץ צוטט כי יסכים לכך, אך הבעלים סיפר כי העובדה שהשחקן עמד בפני בית המשפט וספג שלילה לחמש שנים תביא לכך שתמאש אינו ירצה לחזור לישראל. "תמאש התאהב בישראל ובהפועל חיפה ואוהדיה אבל נראה כי האהבה הזאת עלתה לו ביוקר רב", אמר אחד ממקורביו של השחקן.

לא הגיע לדיון בעניינו. גבריאל תמאש (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי