יוסי אבוקסיס שוחרר ללא תמורה ומונה למאמן הפועל באר שבע

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

המאמן סיים את דרכו בבני יהודה, פגש לראשונה את שחקניו החדשים והעביר אימון בכורה. ברקת: "מברכת על הצטרפותו למשפחה". אברמוב: "אי אפשר היה להחזיק אותו יותר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עכשיו זה סגור, סופי ורשמי: יוסי אבוקסיס הוא מאמנה החדש של הפועל באר שבע. מאמן בני יהודה חתם לעונה וחצי בבירת הנגב, ולאחר שקיבל את ברכת הדרך מבעלי בני יהודה ברק אברמוב, פגש לראשונה את שחקניו והעביר את אימון הבכורה בקבוצתו החדשה. הוא יוצג רשמית במסיבת עיתונאים מחר (חמישי) ב-13:30.

לאחר הסיכום אמר אבוקסיס: "אני רוצה להודות למועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב, להנהלת המועדון, לעובדי המועדון ומעל כולם אני רוצה להודות לבעלים, ברק אברמוב, שהיה שם לצידי לכל אורך הדרך. אני מודע לאחריות שניצבת בפניי ואעשה הכל כדי להמשיך את הדרך המופלאה שהפועל "תדיראן" ב"ש עושה בשנים האחרונות. אני רוצה להודות לבעלים, אלונה ברקת ולמנכ"ל, אסי רחמים על האמון ומצפה לעשייה המשותפת שלנו".

אלונה ברקת הוסיפה לדברי מאמנה החדש: "אני מברכת את יוסי, שמצטרף כעת למשפחת הפועל ב"ש. אני מאחלת ליוסי ולקבוצה הצלחה רבה".


אבוקסיס הנרגש במהלך אימון הבכורה (לירון מולדובן)

ברק אברמוב נפרד: "אין ספק שמדובר באבידה קשה עבורנו, אבל הפעם כבר אי אפשר היה להחזיק יותר את יוסי ב'כוח', גם אם זה אומר לאפשר לו לעבור ללא תמורה. יוסי היה אחד הגורמים המרכזיים בהישגים הנהדרים של המועדון בשנתיים וחצי האחרונות. כולנו בבני יהודה מאחלים לו המון הצלחה בדרכו החדשה".

כידוע, אתמול בשעת לילה מאוחרת הוא סיכם את תנאיו בהפועל ב"ש, בתום פגישה שקיים עם ברקת ובה לקחו חלק גם המנכ"ל אסי רחמים ובעלי מכבי פ"ת אבי לוזון ששימש כמתווך בין המועדונים, והוא ישתכר כ-80 אלף שקל בחודש, פחות מקודמו בתפקיד ברק בכר שהשתכר כ-115 אלף שקלים בחודש. בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, אף אישר שהחליט לשחרר את מאמנו בשנתיים וחצי האחרונות ללא תמורה, אולם לא מן הנמנע ששחקנים שיעזבו את הפועל ב"ש בקרוב יעברו לבני יהודה.


אברמוב, בכר, אבוקסיס וברקת. המעבר לבירת הנגב הושלם

כמובן שאבוקסיס אמור לנהל את משחק הליגה הקרוב מול הפועל רעננה ביום שבת ומבחינתה של באר שבע, המטרה שלו להמשך העונה תהיה לזכות באחד הכרטיסים לאירופה ולהתמודד על גביע המדינה, התואר היחיד שנמצא בהישג יד, כאשר בפני הקבוצה עומד אתגר קשה בגביע בדמות משחק חוץ בעוד כשבוע מול מכבי נתניה.

גם בני יהודה פרסמה את תגובת אבוקסיס למעבר ושם ולאתר הרשמי של בני יהודה הוא אמר: "השנתיים וחצי האחרונות היו מדהימות ומלאות חוויות ספורטיביות אדירות. אני רוצה להודות למועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב, להנהלת המועדון, לעובדי המועדון ומעל כולם אני רוצה להודות לבעלים, ברק אברמוב, שהיה שם לצידי לכל אורך הדרך.

"חשוב להדגיש שלא רציתי ולא חשבתי לעזוב באמצע העונה, אבל בעקבות המצב שנוצר סביב המועדון, מצב שפוגע בצורה קשה בתפקוד השוטף, בשילוב עם ההצעה ממועדון גדול, כמו הפועל באר שבע, החלטתי שזה הזמן הנכון להיפרד", הוסיף אבוקסיס, "אני רוצה להודות לברק שאיפשר לי להשלים את המהלך. בני יהודה תישאר בליבי לעד. אני רוצה לאחל לכל האנשים היקרים שנמצאים במועדון, הצלחה גדולה בהמשך הדרך".


דוד קלטינס מגיע לאימון הבכורה של אבוקסיס (לירון מולדובן)


נייג'ל האלסביינק. יתפוצץ תחת המאמן החדש? (לירון מולדובן)


שיר צדק. יקבל הזדמנות שנייה? (לירון מולדובן)


עמית ביטון מגיע לאימון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי