ההתאחדות לכדורגל הקימה צוות שיציע חלופות לעונש הרדיוס

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אריאל שלום

בעקבות אירועי הדרבי בבלומפילד, וועדה מיוחדת תורכב ממשה אביבי, אורן חסון, שינו זוארץ, שמעון מימון ונציג האגף המשפטי. גורם: "הקבוצות עוד יצטערו על המהלך". המשחק הכפול ברבע גמר הגביע בוטל, ה-VAR ייכנס

(גודל טקסט)

בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי בבלומפילד, הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (רביעי) פה אחד הקמת צוות היגוי שמטרתו תהיה לבחון חלופות לעונש הרדיוס במהלך כחודש ועד לישיבת ההנהלה הקרובה, אז תתכנס שוב ההנהלה לדון בנושא. צוות ההיגוי יורכב מחמישה אנשים: יו"ר ועדת תקנון עו"ד משה אביבי, יו"ר ההתאחדות אורן חסון, חברי ההנהלה שינו זוארץ ושמעון מימון ונציג מהאגף המשפטי של ההתאחדות.

בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר לספורט1 בתגובה: "אם עונש הרדיוס יבוטל על ידי הנהלת ההתאחדות, הקבוצות עוד יצטערו על המהלך כי העונשים האחרים יהיו משחקי בית ללא קהל, כפי שהיה בעבר, ויתווספו אליהם גם עונשי הורדת נקודות". על אף הישיבה היום, בהתאחדות לכדורגל לא ממהרים לבטל את עונשי הרדיוס והם בכל מקרה יחולו על מכבי תל אביב והפועל תל אביב.

בנוסף, בישיבת ההתאחדות התקבלו שתי החלטות נוספות: הראשונה היתה לבטל את המשחק הכפול ברבע גמר גביע המדינה, על מנת להקל על לוח המשחקים של שחקני נבחרת ישראל. ההחלטה השנייה קבעה כי החל משלב רבע הגמר כבר העונה ישולבו במשחקים שופטי מסך (VAR).


הקבוצות עוד יצטערו על המהלך? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי