אמאדור הגיע לסיכום עם סראגוסה וביקש להשתחרר ממכבי ת"א

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | דני מרון

הבלם, שעל פי דיווח בספרד הסדיר את תנאיו מול הקבוצה מליגת המשנה, הביע את רצונו להתיר את חוזהו. הסיבה: אשתו מעוניינת לעזוב את ישראל. האלופה לא צפויה להסכים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בהמשך לדיווח שעלה אמש (רביעי) ב"אס" על כך שריאל סראגוסה מעוניינת בבלם מכבי תל אביב ז'איר אמאדור, הבוקר פורסם באתר "Grada3" כי הקבוצה מליגת המשנה הגיעה לסיכום עם הבלם הפורטוגלי של הצהובים וכל מה שנותר על מנת להשלים את העסקה, זה שאלופת המדינה תסכים לבקשת השחקן להתיר את חוזהו, התקף עד יוני 2021.

לפי כל הדיווחים, הסיבה המרכזית לרצונו של אמאדור לעזוב היא שאשתו אינה מעוניינת להמשיך לגור בישראל. עוד נכתב כי לסראגוסה יש תכנית ובמקרה שבלם מכבי תל אביב לא יעבור אליה בסופו של דבר, היא תנסה להחתים את חאבי סאנצ'ס – בוגר האקדמיה של ריאל מדריד ושחקנה של ויאדוליד בעונה הנוכחית. בספרד טוענים שאמאדור נחשב לאופציה המועדפת על המאמן ויקטור פרננדס, בעיקר בגלל שהוא מנוסה יותר ומכיר מקרוב את הליגה השנייה, לאחר שלבש בה את המדים של ויאנובנסה, לבאנטה והואסקה.

במכבי תל אביב סירבו להגיב לדברים באופן רשמי, אולם ספק רב אם יאשרו לאמאדור, שהפך העונה לבורג מרכזי בהגנה הצהובה, לעזוב באמצע העונה כשהקבוצה נמצאת חזק מאוד במאבק האליפות. גם בקיץ האחרון ניסה השחקן להשתחרר מחוזהו במועדון, כאשר הואסקה ניסתה להחתימו אך סירבה לשלם לצהובים פיצוי כספי. בזמנו, מכבי תל אביב נקבה בסכום שחרור של 1.5 מיליון יורו, שצפוי לעלות כעת לאור פתיחת העונה המוצלחת והכושר המצוין שמציג הבלם הפורטוגלי, זאת כמובן אם הוא יקבל את השחרור.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי