אליאל פרץ יחזור לסגל חדרה, עדי טבצ'ניק חתם לעונה וחצי

אליאל פרץ
אליאל פרץ | מאור אלקסלסי

הקשר ישוב לאחר היעדרות של שלושה חודשים וישתלב בצורה הדרגתית. השוער, ששיחק בקבוצה אשתקד, שוחרר מהפועל תל אביב ויגיע במקומו של חביב אוחיון הפצוע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה להתכונן למשחק החוץ נגד קריית שמונה בשבת הקרובה (18:30). בקבוצה מרוצים מהניצחון האחרון על הפועל חיפה, שהרחיק אותה מהתחתית, אך המאמן שרון מימר הבהיר לשחקניו כי זה יישכח מהר מאוד במקרה של הפסד לחבורה של קובי רפואה.

חדרה צפויה לקבל בחזרה את הקשר אליאל פרץ, שישוב לאחר היעדרות בת שלושה חודשים. פרץ היה אמור להיכלל בסגל כבר במחזור שעבר, אבל חזרתו נדחתה בשבוע בשל מחלה. בכל מקרה, ההשתלבות שלו צפויה להיות הדרגתית ובחדרה לא רוצים לזרז אותו, בטח אחרי מה שקרה לבלם ג'ונתן סיסה, שעלה לשחק נגד הפועל חיפה למרות שסבל מקרע בשריר הירך האחורי והחמיר את הנזק, כאשר ההערכה היא שסיים את העונה. גם הקפטן מנשה זלקה יחזור לסגל לאחר שריצה עונש השעיה.

בינתיים, המועדון הודיע הבוקר (חמישי) על חזרתו של השוער עדי טבצ'ניק שחתם בקבוצה לעונה וחצי. כפי שפרסמנו לראשונה בחודש עבר, אנשי חדרה פעלו מול ראשי הפועל תל אביב בכדי שישחררו את טבצ'ניק, אשר שימש כשוער השלישי של האדומים. טבצ'ניק שיחק בחדרה בעונה שעברה ואף פתח במשחק הליגה נגד מכבי תל אביב, וכעת ישמש כמחליפו של אוסטין אג'ידה במקומו של חביב אוחיון הפצוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי