סילבסטר צפוי לעבור להפועל חיפה לאחר המשחק בשבת

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

החלוץ צפוי לעזוב את אשדוד לאחר המשחק בסמי עופר (החל מ-14:45, ספורט1). אלי לוי ומשה אוחיון נרשמו לקורס פרו, אך סיכוי נמוך שיהיו בין 17 ה'תלמידים'

(גודל טקסט)

לקראת המשחק מול הפועל חיפה בסמי עופר (שבת החל מ-14:45, ספורט4) ואחרי הניצחון הגדול על הפועל רעננה במחזור הקודם, מ.ס אשדוד חזרה היום (חמישי) להתאמן לאחר יום מנוחה שקיבלו השחקנים. המאמן רוני אוואט, שנעדר מהמשחק האחרון, ממשיך בהתאוששות ואמור לקבל בתוך מספר ימים החלטה מול רופאיו אם ומתי הוא יוכל לשוב לפעילות.

מי שצפוי לעזוב בקרוב מאוד את אשדוד הוא החלוץ יאקוב סילבסטר, שלא השתלב בקבוצה ואמור להצטרף להפועל חיפה אך זה יקרה רק במהלך השבוע הבא לאחר המשחק בין הקבוצות. על הקווים ימשיך לעמוד אלי לוי, מאמן קבוצת הנוער, שנמצא בקשר רציף עם אוואט. ללוי אמנם אין תעודת פרו, אולם הוא קיבל אישור מההתאחדות והוא רשאי לעמוד על הקווים במשך החודש הקרוב.

לוי ועוזר המאמן משה אוחיון נרשמו לקורס פרו שאמור להיפתח בתוך מספר שבועות ואותו יעביר המנהל הספורטיבי של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר, אך לקורס נרשמו לא פחות מ-60 'תלמידים' ועל פי ההתאחדות לכדורגל הוא ייצא לדרך עם כ-17 מאמנים בלבד, כך שהסיכוי שהשניים יהיו ביניהם הוא די נמוך. 


מקומו בקרוס לא מובטח. משה אוחיון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי