יואב כץ: "מוקדם מדי לכתוב תעודת פטירה. סילבס יכול לישון מצוין"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה מתעקש שהתקופה הרעה היא בגלל מכת הפציעות ותו לא: "יש מצבת פצועים של חמישה-שישה שחקנים, רובם בהגנה. אנחנו מוגבלים מבחינת הזרים". על סירושטיין: "לא החתמנו אותו בלי שעקבנו אחריו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

האם הפועל חיפה נמצאת במשבר? לא אם תשאלו את הבעלים יואב כץ, שהגיע לאחרונה לארץ והתראיין הערב (חמישי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM. לדבריו, הסיבה לתקופה הלא פשוטה שעוברת על הקבוצה – במהלכה ספגו האדומים מהכרמל ארבעה הפסדי ליגה רצופים – היא אך ורק מכת הפציעות שפוקדת את ההגנה.

"הקבוצה שלי סובלת מפגיעה מאוד לא רגילה", אמר כץ, "יש מצבת פצועים של חמישה-שישה שחקנים, רובם בהגנה שזה מאוד לא עוזר. נמצא דרך להתגבר על זה. המצב כרגע זה ביצה ותרנגולת. גם אם יש משבר, אחרי שנתגבר אליו נלך קדימה".

השחקנים לא מתאמצים מספיק בגלל המחסור התחרות בסגל: "שמעתי את הטענה הזו, נראה את זה בקרוב. אני מצפה שנגד אשדוד יהיה שינוי. אבל זו טענה טובה, יכול להיות שיש בזה משהו. אנחנו מוגבלים כי אפשר להביא רק שישה זרים, נחפש מה שיש".

בוריץ.
בוריץ. "אין לנו 100% הצלחה עם הזרים" (מאור אלקסלסי)

אי-הפגיעה בזרים: "לא הייתי מגזים, הייתי אומר שאחוז ההצלחה הוא לא 100%. בוריץ' שוער מצוין, זה שוער נבחרת בוסניה. עד לפני שני מחזורים היינו במקום החמישי, מוקדם מדי לתת תעודת פטירה. נעשה שינויים, נתקן את השגיאות ואז יהיה אפשר לחפש את הדרמה במקומות אחרים".

אחריות המאמן: "סילבס יכול לישון מצוין בלילה. אני חושב שחוסר מזל של פציעה זה לא משהו שלמאמן יש שליטה עליו. למאמן יש שליטה על כמה דברים, ופציעה של הרבה שחקנים בעמדות ההגנה זה לא בדיוק בתחום האחריות שלו. כל עמדה היא קריטית, אבל זה לא כמו בכדורסל שקל להחליף. אני יודע בתור שחקן כדורסל לשעבר. כל שחקן משחק בכמה עמדות, קל להחליף".

שחקנים שכן יגיעו או הגיעו: "עדיין אין החלטה בקשר לסילבסטר ולשחקנים שאנחנו רוצים להביא. סירושטיין שיחק בתאילנד? אני מתאר לעצמי שעקבו אחריו, לא החתמנו אותו בלי שעקבנו אחריו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי