גורפינקל בספק לקריית שמונה: "נצטרך לבוא מוכנים"

יהב גורפינקל
יהב גורפינקל | לירון מולדובן‎

בהפועל חדרה מסרבים לדבר על פלייאוף עליון לקראת משחק החוץ בצפון, ממנו המגן עלול להיעדר עקב פציעה. גולדנברג: "הם נראים מצוין, במיוחד בבית. יש רצון גדול להמשיך במומנטום"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שבוע מצוין עבר על הפועל חדרה לאחר ניצחון חשוב על הפועל חיפה במחזור האחרון, שהקפיץ את הקבוצה למקום החמישי בטבלת ליגת העל, אך במועדון עדיין מסרבים לדבר על פלייאוף עליון ורוצים לצבור עוד נקודות כדי להבטיח הישארות לפני שיתמקדו במטרות גבוהות יותר והמשימה הקרובה תהיה במשחק החוץ נגד קריית שמונה מחר (שבת, 18:30).

המאמן שרון מימר לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים בהרכב וימשיך במערך שלושת הבלמים. יהב גורפינקל בספק בגלל פציעה ובמקרה שלא יפתח, חגי גולדנברג יהיה המגן השמאלי והקפטן מנשה זלקה יעלה במרכז ההגנה. הפועל חדרה תצא מחר בבוקר למלון בקריית שמונה ותשהה בו עד המשחק.

מימר אמר לקראת המפגש עם הצפוניים: "צפוי לנו משחק קשה נגד קבוצה חזקה עם סגל מצוין, שעושה משחקים טובים ותוצאות טובות, במיוחד בבית. נצטרך לבוא מוכנים ולהמשיך את ההתקדמות כדי לעשות תוצאה טובה". גולדנברג הוסיף: "אנחנו מגיעים אחרי ניצחון חשוב ויש רצון גדול להמשיך את המומנטום. קריית שמונה נראית מצוין, במיוחד בבית, אבל לנו יש את המטרות שלנו. צפוי משחק קשה ואגרסיבי, אני מאוד מקווה שנצליח להמשיך להיראות טוב ולחזור עם נקודות ממשחק חוץ לא פשוט".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ויסאם רבאח, ירין חסן, חגי גולדנברג, יהב גורפינקל (מנשה זלקה), מוחמד אבו פאני, סולומון דניאל, דידייה קוגבנייה, רועי זיקרי, לוסיו.


"נצטרך להמשיך בהתקדמות". מימר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי