דראפיץ' לא יודע למה לצפות ממכבי חיפה: "מעין ביצת הפתעה"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | ספורט1

לקראת המפגש עם הירוקים, מאמן מכבי נתניה התייחס להשפעת ההפסד שלהם במשחק העונה ואמר: "מעניין לראות איך נתמודד נגד קבוצה גדולה". הויבך ישוב להרכב, אולסק יפתח בקישור, התלבטות בין מלדה למלמד בחוד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא בשבוע שעבר, מכבי נתניה תנסה לגבור לראשונה העונה על קבוצה גדולה כשתארח את מכבי חיפה מחר (שבת, 19:45 בספורט4). הבוקר נערכה מסיבת עיתונאים של היהלומים לקראת המשחק, בה דיבר המאמן סלובודאן דראפיץ' על מצב הקבוצה שלו בסיבוב השני: "בתחילת העונה לקחנו שש נקודות מארבעה משחקים וגם בסיבוב הזה אנחנו בקצב דומה. בסיבוב הקודם, נגד מכבי חיפה נכנסנו לרצף של הפסדים. אנחנו במקום השישי ורוצים נקודות כדי להגיע לאן שאנחנו צריכים בסוף הסיבוב".

"מכבי חיפה ומכבי תל אביב הן הקבוצות הכי טובות כרגע, ביחד עם בית"ר ירושלים ובאר שבע שקצת מאחוריהן", ניתח המאמן את המצב בצמרת, "במשחק הראשון בחיפה נראינו רע וכך היה נגד כל הגדולות, חוץ מהתיקו נגד מכבי תל אביב. בסיבוב השני אנחנו קבוצה אחרת ומעניין יהיה לראות איך אנחנו מתמודדים. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים. אני זוכר שגם במשחק הקודם מולם שיחקנו חלש אבל הפסדנו בעיקר במאצ'-אפים. הם הקבוצה שחוטפת הכי הרבה כדורים בחצי המגרש של היריבה והם עושים מזה שערים, אבל אני שמח שגם אנחנו עלינו למקום השני בפן הזה, אחרי שבסיבוב הראשון היינו אחרונים".

על השפעת ההפסד של הירוקים במשחק העונה: "זו מעין ביצת הפתעה. אשתי שאלה אותי אם זה טוב שמכבי תל אביב ניצחה אותם. חיפה היא קבוצה מקצוענית והיא צריכה לנצח. זה גם תלוי איך נבוא למשחק ונבוא למאצ'-אפים".


"זו מעין ביצת הפתעה". דראפיץ' (אריאל שלום)

המשך השבוע, שיכלול מפגשים עם באר שבע בגביע ועם בית"ר בליגה: "זה שבוע מאוד קריטי. נפגוש את יוסי אבוקסיס, שזה המשך לגמר הגביע. שיחררתי אותו מבני יהודה וקיבלתי אותו מבאר שבע. זה כמו בסיוט", צחק דראפיץ'.

חיזוק בחלון ההעברות: "לא נהפוך את הסגל. אנשים חושבים שינואר זה כמו כריסמס ומחלקים בו מתנות. מי שמחפש חיזוק משמעותי בינואר עושה טעות גדולה. אפשר פה ושם לעשות חילוף קוסמטי, אבל בדרך כלל אתה מחתים שחקנים שלא שיחקו בקבוצות שלהם. אני לא מאמין שאקבל מישהו בכושר טוב עד באר שבע. אנחנן כן רוצים לחזק את הסגל ולראות עוד חודש איך השחקנים האלה התחברו לרוטציה".

אולסק יקבל את הקרדיט בהרכב (אודי ציטיאט)
אולסק יקבל את הקרדיט בהרכב (אודי ציטיאט)

מבחינה מקצועית, צוות האימון יקבל בחזרה את הבלם טים הויבך, שנעדר בשבוע שעבר עקב מחלה ויוצב לצידו של צליל נחמיה, כאשר הבלם דולב אזולאי ירצה עונש הרחקה לאחר שצבר חמישה כרטיסים צהובים. הקפטן אלמוג כהן, שב מהשעייה בת שני משחקים, זכר לכרטיס האדום השני שספג העונה נגד נס ציונה. סתיו פיניש יירד לספסל. ניקו אולסק, שהשתלב במחצית השנייה מול כפר סבא והיה מהבולטים, יזכה לקרדיט על יכולתו ויוקפץ ישירות להרכב הפותח, כאשר אביב אברהם צפוי לרדת לספסל. בחלק הקדמי קיימת התלבטות בין גיא מלמד ליונס מלדה, בשלב זה נדמה שהראשון זוכה לעדיפות.

קצת יותר מיממה לפני המשחק, כ-8000 אוהדים הבטיחו את מקומם באיצטדיון: בנוסף ל-4500 מנויי נתניה, קרוב ל-700 אוהדי הקבוצה רכשו כרטיסים וזאת בנוסף ל-2600 ירוקים שיגיעו לתמוך בקבוצה האורחת.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, טים הויבך, צליל נחמיה, ויקי כחלון, אלמוג כהן, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, רועי קהת, גיא מלמד (יונס מלדה), ופאטוס בצ'יראי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי