צפו: טיל אדיר של סער פדידה נתן להפועל חיפה 0:1 על אשדוד

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הקשר העניק לסילבס אוויר לנשימה עם שער הבכורה שלו בליגת העל (55). גוזלן הבקיע מעמדת נבדל במקום לתת לכדור שבעט דוד להתגלגל לרשת. שלושה שערים נוספים נפסלו בצדק

(גודל טקסט)

עד היום (שבת), הייתה הפועל חיפה הקבוצה האחרונה שלא השיגה נקודות בסיבוב השני של ליגת העל. היום היא רשמה ניצחון ביתי 0:1 על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-18 וקטעה ארבעה הפסדים רצופים. אומנם רק 0:1, אבל כזה השווה שלוש נקודות מלאות עם שער ניצחון ענק של סער פדידה שירה בדקה ה-55 לחיבורים את שער הבכורה שלו בליגת העל.

הניצחון בסמי עופר העלה את הפועל חיפה לפחות זמנית למקום החמישי בטבלה, תוך שהיא צוברת נקודות חשובות במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. היריבה,מ.ס. אשדוד קיוותה לחבר בפעם הראשונה העונה שני ניצחונות, משימה שנראתה אפשרית לנוח העובדה שהמארחת סבלה מחיסורים רבים בעיקר בהגנה והגיעה כאמור אחרי רצף הפסדים שפגע בביטחונם של השחקנים. אלא שהאורחת לא ידעה לנצל את כל אלה במשחק שבו נפסלו לה לא פחות משלושה שערים. אגב, גם לחיפה נפסל שער כשכל ארבע הפסילות היו בשל נבדל שקדם לכיבוש.

הרגע המתסכל מבחינת אשדוד היה בדקה ה-17, כאשר כדור של דין דוד התגלגל לכיוון הרשת. שובל גוזלן שהיה בנבדל, רק היה צריך להישאר במקומו ולא להיות שותף למהלך, אך הוא החליט להמשיך את מעופו של הכדור לרשת. השער נפסל כמובן וגוזלן מנע מקבוצתו שער יתרון יקר.

 

אנשי הפועל חיפה. ניצחון אחרי ארבעה הפסדים (מאור אלקסלסי)
 


גורדנה. משחק חוץ חשוב בחיפה (מאור אלקסלסי)

הרכבים
הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, ניקולה גולאן, אלי בלילתי (שניר טליאס, 52), קווין טאפוקו, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קאניוק (גילי ורמוט, 77), סער פדידה, נס זמיר (עדן בן בסט, 73), מהראן לאלה.

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, יצחק אספה (בנצי מושל, 77), טימותי אוואני, דודי תירם, נאור עבודי, פיראס אבו עאקל (סמואל אלאבי, 46), רועי גורדנה, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, דין דוד, שובל גוזלן (יעקב בריהון, 57).

מהלך המשחק:


חיים סילבס (מאור אלקסלסי)


אלי לוי (מאור אלקסלסי)

שתי הקבוצות הציגו משחק לא מדויק עד הדקה ה-17. שלומי אזולאי בעט מצד ימין, יסמין בוריץ' הדף, דין דוד עט על הריבאונד אבל שובל גוזלן שהיה בנבדל דחק לרשת ולכן השער נפסל. מנגד, הפועל חיפה נכנסה לעניינים ובדקה ה-22 גידי קאניוק הרים כדור קרן מסוכן שהסתיים בהדיפה של השוער רועי משפתי.


גוזלן והנגיעה המיותרת בכדור (מאור אלקסלסי)

קווין טאפוקו. גיא משפתי (מאור אלקסלסי)


דין דוד, דור מלול (מאור אלקסלסי)

בדקה ה-28, הגביה קאניוק כדור חופשי מ-20 מטרים, נס זמיר נגח בעוצמה משישה מטרים, הכדור חלף ליד הקורה ויצא. חלפה רק דקה, קאניוק פרץ לרחבה ומסר לעברו של לאלה שכבש, השער נפסל בטענת נבדל. שניות בודדות מפתיחת המיצית השנייה שיגר פדידה בעיטה אדירה מ-25 מטרים לעבר שער אשדוד, משפתי עצר.


שניר טליאס. הופעת בכורה במדי חיפה (מאור אלקסלסי)

בדקה ה-55 עלתה הפועל חיפה ליתרון 0:1 כשסער פדידה שחרר בעיטה אדירה מ-22 מטרים לרשת. שער גדול שאושר לעל ידי השופט ברמן אחרי שנועץ בשופטי הווידאו, כדי לוודא שהכובש לא עבר עבירה לפני הבעיטה. בדקה ה-60 שער של בריהון לזכות אשדוד, הקוון הניף בצדק דגל לנבדל ואין שער. חלפו 4 דקות ופדידה מסר כדור נהדר אל קאניוק שבעט חזק אך לא מדויק, והחוצה.


סער פדידה חוגג את שערו הנהדר (מאור אלקסלסי)

בדקה ה-69 מסר קאניוק לעבר פדידה שבעט בסיבוב אך החטיא במעט את המסגרת. חלפה דסקה ואלאבי בעט מנגד, בוריץ' הדף. בדקה ה-88 כנעאן נגח בעוצה , בוריץ' היה במקום והדף טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי