דיווח: סקאוט של סלטיק התרשם מיונתן כהן בסמי עופר

יונתן כהן
יונתן כהן | דני מרון

"הסאן" הסקוטי פרסם שקשר מכבי תל אביב הפך למטרה עבור מועדון הפאר מגלאזגו, אחרי שנציג הקבוצה צפה בו ב-3:4 על מכבי חיפה. בסקוטלנד מעריכים את מחירו בכ-2.5 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

סלטיק כבר מזמן הפכה לבית חם עבור ישראלים וזרים מליגת העל, כידוע רק בעונה הנוכחית משחקים באלופת סקוטלנד ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד ובעבר היו שם בין השאר גם בירם כיאל, רמי גרשון ואיל ברקוביץ', וכנראה שבגלאזגו ממש לא מתכוונים לעצור ברעיון חיזוק הקבוצה על ידי ישראלים. אם להסתמך על "הסאן" ו"דיילי רקורד", שניים מכלי התקשורת המובילים בסקוטלנד, השם החם הוא של לא אחר מאשר יונתן כהן.

קשר מכבי תל אביב, שכבש שבעה שערים בשבעת משחקי הליגה האחרונים מתוך שמונה שיש לו בליגה העונה (בנוסף לשישה בישולים), זכה ביום שני האחרון ב-3:4 המטורף על מכבי חיפה למעקב על ידי סקאוט של מועדון הפער הסקוטי, ניק המונד שהתרשם מאוד מהשחקן וכמובן שבעיקר משער הניצחון שלו בתוספת הזמן. בידיעה צוין שכהן מוערך בכ-2.5 מיליון ליש"ט ושחוזהו הוארך עד 2024, אולם שמכבי תל אביב תתקשה לעמוד בהצעות שיתקלו עבורו ולא תוכל להשאירו לטווח ארוך.

מנג'ר סלטיק, ניל לנון, מעוניין לצרף את כהן כדי להרחיב את חוליית ההתקפה שלו לאחר עזיבת סקוט סינקלייר ולואיס מורגן, כשבכתבה אף ציינו שכהן יכול לשחק בשמאל וגם כחלוץ שני. צוין כי גם מועדונים נוספים באירופה עוקבים אחרי כהן ונזכיר כי בשנה האחרונה כבר פורסמו דיווחים על מועמדותו לאינטר, לדינמו קייב, לוולפסבורג ולשחטאר דונייצק.


בסלטיק התרשמו משער הניצחון שלו בסמי עופר (דני מרון)

לאחרונה האריך כהן את חוזהו במכבי ת"א עד סוף עונת 2023/24, כאשר שכרו שודרג בצורה משמעותית ונאמד ב-250 אלף יורו בעונה. בחוזהו החדש אין סעיף יציאה, כך שהצהובים למעשה יכולים לדרוש כל סכום שירצו. בשיחות סגורות במועדון בתחילת העונה, דובר על תג מחיר של כ-5 מיליון יורו.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, בנוסף לכהן בן ה-23 מעוניין לנון לצרף גם את קשר בני יהודה, איסמעילה סורו שעסקת מכירתו על סף סגירה. בעלי בני יהודה ברק אברמוב צוטט ב"הסאן": "זה לא סוד שסלטיק רוצה אותו, אבל עדיין לא קיבלתי הצעה רשמית". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי