ינקו צפוי להמשיך בהרכב, בוזגלו ישוב לסגל הפועל ת"א?

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

אחרי ששמר על רשת נקייה בשלושת המשחקים האחרונים, קלינגר נוטה שלא לבצע שינוי בין הקורות נגד בני יהודה (ראשון, 20:00 בספורט1). הקשר התאושש ממחלת הנשיקה, אולהה יספיק להירשם ויערוך בכורה?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפתח מחר (ראשון, 20:00 בספורט1) בבלומפילד שבוע בן שלושה משחקים כשתתארח תחילה אצל בני יהודה, שלושה ימים לאחר מכן תשחק באצטדיון דוחא נגד בני סכנין במסגרת שמינית גמר גביע המדינה ובשבת הבאה שוב תעלה לכר הדשא ותשחק נגד הפועל רעננה.

המשחק מחר עשוי להיות הראשון של חלוץ הרכש מייקל אולהה, ששחרורו הבינלאומי מהתאחדות הכדורגל של ויאטנאם טרם התקבל. אולהה הגיע ארצה בחודש שעבר ומתאמן עם הפועל ת"א, אולם רק השבוע נפתח חלון ההעברות ובקבוצה מקווים להשלים את רישומו ולכלול אותו בסגל נגד הקבוצה החדשה של אלישע לוי. לעומתו, קשר הרכש האורוגוואי פליפה רודריגס לא ייכלל בסגל וזאת בשל המצב אליו נקלעו האדומים – הוא לא יירשם עד אשר דמבה קמארה יעזוב או יוקפא, כדי שלא יכיו שישה זרים רשומים במקביל וכך לא יזכה המועדון למענק של כ כ-300 אלף שקל ממנהלת הליגה. לקמארה הוצע פיצוי של שתי משכורות כדי שיסכים להתיר את חוזהו.

רק מחר בבוקר תקיים הקבוצה את האימון הטקטי המסורתי שאחריו יחליט המאמן ניר קלינגר על ההרכב הפותח והסגל למשחק, ויהיה מעניין לראות אם מאור בוזגלו יהיה חלק מה-18 – הקשר התאושש ממחלת הנשיקה והוא כבר כשיר לשוב לשחק, דבר שאם לא יקרה מחר כנראה יתרחש מול סכנין בגביע.


צפוי להמשיך בשער. ינקו (אודי ציטיאט)

קלינגר דרש משחקניו להמשיך להביא לאימונים את התשוקה, ההתלהבות והמחויבות כפי שעשו בניצחון במשחק הרדיוס בחיפה נגד הפועל כפר סבא ואחת ההתלבטויות שלו היא אם להמשיך בשער עם אריק ינקו אחרי ששמר על רשת נקייה בשלושה משחקים, או שמא לשוב לאופציית יואב ג'ראפי. נראה כי בשלב זה ינקו זוכה לעדיפות בשל המומנטום בו הוא נמצא. החלטה נוספת שתתקבל היא בקישור,שם נאבקים על מקום דני גרופר וניר לקס.

הרכב משוער: אריק ינקו, איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג דני גרופר (ניר לקס), שי אייזן, סטפן ספירובסקי, מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי