צפו בתקציר: חדרה חמישית אחרי 0:1 בקריית שמונה

שחקני עירוני קריית שמונה מאוכזבים
שחקני עירוני קריית שמונה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

שחקניו של שרון מימר ממשיכים להפתיע והפעם עם ניצחון חוץ במגרשה של הקבוצה הצפונית שהסתבכה בתחתית והיא מרוחקת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. אבו פאני נגח את שער הניצחון (18)

(גודל טקסט)

הפועל חדרה רשמה הערב (שבת) ניצחון חוץ יקר כשגברה על עירוני קריית שמונה 0:1 במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. המארחים, שחקניו של קובי רפואה, הגיעו להתמודדות בתקופה טובה ואחרי משחק מצוין מבחינתם בו כפו תיקו 2:2 בטדי מול בית”ר ירושלים.

המחצית הראשונה הייתה חלשה. שתי הקבוצות הגיעו להזדמנות אחת בלבד ובעוד קרית שמונה רשמה החמצה בדקה השביעית, חדרה כבשה. במחצית השנייה קריית שמונה השתלטה על המשחק. מאליק פוסטר עלה להופעת בכורה, אבל שחקניו של קובי רפואה לא מצאו את השער, גם בזכות יכולת טובה של אוסטין אג'ידה וגם בשל היעדר רגל מסיימת.

שער הניצחון של האורחת הובקע בדקה ה-18, בהתקפה הראשונה של חדרה במשחק. לבאבידי מסר לגולדנברג, שהעביר בנגיעה לעברו של אבו פאני וזה נגח מקרוב פנימה. זה היה השער השלישי ברציפות שכבש אבו פאני. הקבוצה של שרון מימר עלתה בעקבות ניצחונה למקום החמישי בטבלה, מקום המעניק בסוף העונה כרטיס לפלייאוף העליון. קריית שמונה שוב מסובכת בתחתית, כשהיא מדורגת במקום ה-11 בליגה, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום.


קובי רפואה. קרוב לתחתית (מאור אלקסלסי)

המשחק בין קריית שמונה להפועל חדרה החל ללא שימוש במערכת ה-VAR בשל בעיה טכנית. מנהלת הליגה הציעה לשתי הקבוצות לדחות את שריקת הפתיחה בחצי שעה, על מנת לנסות ולפתור את הבעיה, אך הן העדיפו להתחיל את המשחק במועד המתוכנן. בתום 17 דקות של משחק התקלה תוקנה ומערכת שיפוט המסך החלה לפעול באצטדיון בקריית שמונה. המנהלת הבהירה כי על פי פרוטוקול VAR של IFAB ובהתאם לחוקת המשחק, אין כל מניעה לנהל משחק ללא שיפוט מסך.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי