בלבול: "ירדן שועה לא ישוחרר, לא נתחזק בכוח בינואר"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מאמן הירוקים שמח מהניצחון: "היה קשה לאחר ההפסד האכזרי נגד מכבי". על השיפור התמידי במחצית ה-2: "הגענו למצבים גם קודם". לביא: "רוצים להיאבק עד הסוף". דראפיץ' הודה: "כישלון אם לא נגיע לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה שכחה ממשחק העונה. בדיוק כמו בסיבוב הראשון, הקבוצה של מרקו בלבול הגיבה עם ניצחון על מכבי נתניה, והפעם 0:2, שצימק את הפער מהאלופה, לפחות זמנית, לשלוש נקודות בלבד. כפי שקרה לה לא מעט העונה, הירוקים הציגו מחצית השנייה משופרת במהלכה כבשו את שני השערים (ניקיטה רוקאביצה ויובל אשכנזי). הקהל הירוק, אגב, קרא בסיום בשמו של ירדן שועה שלא שותף.

מאמן הירוקים, מרקו בלבול, אמר לאחר המשחק: "אני לא חושב שיש משחק שאנחנו לא באים במטרה לנצח ובגישה התקפית. קהל גדול מלווה אותנו גם בחוץ, אנחנו רוצים שהם יהנו. אנחנו מייצרים מצבים ומבקיעים שערים. היה קשה להגיע לאחר הפסד אכזרי נגד מכבי תל אביב ברגע האחרון והיה לא פשוט להתמודד במשחק חוץ עם נתניהב שהיא קבוצה נהדרת. אני שמח שניצחנו

על העובדה שהקבוצה שלו טובה יותר במחצית השנייה: "אני לא חושב, הגענו לשני מצבים גם במחצית הראשונה – גם יובל אשכנזי וגם צ'רון שרי. זה לא חשוב לי מתי אנחנו כובשים אלא העיקר שאנחנו מנצחים".


מרקו בלבול (דני מרון)

על חזרתו של נטע לביא והחיסרון נגד מכבי תל אביב: "אמרתי שנטע שחקן חשוב, הוא מאוד יציב, הוא התפתח מציון העונה אבל מכבי חיפה תמיד משחקת כקבוצה וכל מי שעולה מהספסל או פותח, כל מי שברוטצייה – כולם נותנים את מה שהם מסוגלים, השחקנים האלה עשויים מחומר נהדר".

על ינואר והאם שועה ישוחרר: "קודם כל אני חושב שקשה מאוד לפגוע בשחקנים בינואר, השוק הוא קשה. גם בקיץ הוא היה קשה. אם נמצא שחקן שיוכל באמת לשדרג אותנו להמשך העונה וייתן לנו עומק וגיוון – לא נביא בכוח". הסגל שלנו קצר, כל שחקן הוא סופר חשוב".

נטע לביא האם חשבת שתהיה כה משמעותי עבור חיפה: "זה מחמיא לי מאוד אבל יש כאן שחקנים מצוינים שעובדים קשה כמוני ואני שמח לתרום את מה שאני יכול. קודם כל התבגרתי, למדתי, השתפרתי, עבדתי על זה המון גם בוידאו וגם בחדר כושר. אני שמח שזה מסתדר לי במגרש".


לביא חוגג עם רוקאביצה (דני מרון)


ההיעדרות נגד מכבי תל אביב :"זה יותר קשה ומלחיץ לשבת בחוץ. ההפסד היה צורם אבל חזרנו לנצח, יש כאן שחקנים שעשו משחק טוב נגד מכבי תל אביב. דיברנו כל השבוע על כך שאנחנו צריכים להפגין שוב את החוסן המנטאלי". אליפות: "אנחנו נעשה הכל על מנת לעשות את זה".

סלובודאן דראפיץ' המאוכזב סיכם: "אנחנו ניסינו לשחק בצורה מסוימת עם הפעלת לחץ על כל המגרש אבל אם אתה עושה טעויות ואתה לא מבקיע אז אתה נענש מהר. נראה איך אנחנו יכולים להתקדם מזה. הגענו להזדמנויות אבל חבל שלא הבקענו".

על חוסר היציבות: "זו שאלת השאלות. אנחנו אחרי ניצחון ורצינו להמשיך באותה הדרך אבל מכבי חיפה ניצחה בזכות יכולת אישית. אנחנו צריכים לראות איפה אנחנו צריכים לחזק את המשחק שלנו. הסתכלנו למכבי חיפה בלבן של העיניים".

המטרה היא פלייאוף עליון: "זה יהיה כישלון אם לא נהיה שם, אנחנו ראויים להיות שם, נעשה הכל כדי להיות שם אבל לצערי נצטרך לחפש נקודות במקום אחר". על המשך השבוע שכולל את הפועל באר שבע בגביע המדינה ובית"ר ירושלים בגביע: "אנחנו במשא ומתן עם כמה שחקנים, אנחנו מנסים להתחזק אבל בשלב הזה אף אחד לא יכול לעזור לנו. מה שיש לנו זה מספיק טוב לעבור את באר שבע".

סלובודאן דראפיץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי