כפי שפורסם בספורט1: נתניה הודיעה להיקה לחפש קבוצה

יחמיר היקה
יחמיר היקה | אריאל שלום

לקשר, שחל פיחות גדול במעמדו, נמסר שהמועדון לא יעמוד בדרכו. גם המגן השמאלי בן תורג'מן קיבל הודעה דומה, כאשר מספר קבוצות בליגה הלאומית, ביניהן עירוני ראשל"צ, נמצאות בעקבותיו. אלקסלסי הושאל לעפולה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

יממה לאחר ההפסד הביתי 2:0 למכבי חיפה, מכבי נתניה הודיעה היום (ראשון) למגן השמאלי בן תורג'מן ולקשר יחמיר היקה כי הם רשאים לחפש קבוצה במהלך חלון ההעברות הנוכחי והמועדון לא יעמוד בדרכם.

על הרצון להשתחרר מהיקה והמסרים שהועברו לאלבני, פורסם לראשונה בספורט1 במהלך השבוע שעבר. לאחרונה חל פיחות משמעותי במעמדו של הקשר, שלא פתח בהרכב במשחקים האחרונים ולא כבש העונה שער במסגרת הליגה.

להבדיל מהיקה, במקרה של תורג'מן מדובר בהפתעה. שכן המגן השמאלי פתח בהרכב בתקופה בה נתניה צברה מספר ניצחונות, אולם במשחקים האחרונים הוא הודח לטובתו של הקפטן ויקי כחלון שפתח בעמדה. לא מעט קבוצות בליגה הלאומית הביעו עניין בתורג'מן, כאשר אחת מהן היא עירוני ראשון לציון המדורגת במקום השני בליגה ונמצאת חזק בתמונת העלייה.


היעד הבא עיר עיין? בן תורג'מן (אריאל שלום)

שחקן נוסף שנפרד ממכבי נתניה הוא השוער גולן אלקסלסי, שייצא להשאלה בהפועל עפולה בחצי העונה הקרובה. השוער יצטרף מחר (שני) לאימוני עפולה וצפוי לחתום על חוזהו כדי להפוך את השאלתו לרשמית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי