בהפועל ת"א נזהרים משאננות: "לא רוצים ליפול בגביע ולהפוך לכותרת"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

אחרי הניצחון על בני יהודה, ניר קלינגר ביקש לשמור על דריכות לקראת משחק הגביע בסכנין ("ראינו מה קרה למכבי ת"א"), אך הצהיר: "המטרה היא להמשיך לטפס, מכוונים לפלייאוף עליון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מחזות שכאלו לא נראו בהפועל תל אביב כבר הרבה זמן. לאחר הניצחון 1:2 על בני יהודה אתמול (ראשון), המאמן ניר קלינגר לחץ את ידיהם של כל שחקניו וחיבק אותם, כאשר גם בין המנהל המקצועי משה סיני לבעלים איציק ושרון ניסנוב היו חיבוקים ומחדר ההלבשה נשמעו מוזיקה רועשת ושירה של השחקנים המאושרים.

"הניצחון השלישי ברציפות משמח מאוד, זה יקנה לנו יציבות, יתן לשחקנים ביטחון ויאחד את הקבוצה עם הקהל", אמר קלינגר לאחר המשחק, "אנחנו צריכים להישאר צנועים, אסור לשכוח את המשימה שהיא לטפס יותר למעלה. הליגה צמודה וקבוצות תחתית לוקחות נקודות באופן מסורתי. אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון. יש עוד הרבה משחקים".

צמד שחקני הרכש של האדומים, החלוץ מייקל אולהה והקשר פליפה רודריגס, שיחקו אתמול דקות ראשונות במדי קבוצתם החדשה. המאמן התייחס להופעות הבכורה של השניים: "שניהם הוסיפו איכות בהתקפה ומסירות חכמות, הם עדיין לא בכושר משחק".


"צריכים להישאר צנועים". ניר קלינגר (דני מרון)

על כך שעומר דמארי נותר על הספסל אמר קלינגר: "הוא סובל מחוסר מזל. הוא התאמן טוב אבל הרגיש קצת רע. רציתי לשלב אותו ואני בטוח שהוא עוד יתרום לקבוצה. יש הבנה ביני לבינו והוא ישחק. גם מאור בוזגלו מתאמן ויחזור לסגל, אולי נגד בני סכנין ואולי נגד הפועל רעננה".

כבר מחרתיים תתמודד הפועל תל אביב מול בני סכנין במסגרת שמינית גמר גביע המדינה וקלינגר יודע שאסור לקבוצה שלו להגיע שאננה לאצטדיון דוחא: "אנחנו לא רוצים ליפול בגביע ולהפוך לכותרת. נגיע לשם במטרה לעבור שלב, אני מאמין ביכולות שלנו. אין בגביע משחקים קלים, כולם ראו מה קרה למכבי תל אביב נגד אום אל פאחם. רוטציה? אני לא מאמין בזה, אין שום בעיה לשחק שלוש פעמים בשבוע. יהיו שינוי או שניים, שעליהם אחליט רק ביום המשחק".

ישמחו גם בגביע? שחקני הפועל ת
ישמחו גם בגביע? שחקני הפועל ת"א חוגגים אתמול (דני מרון)

עומרי אלטמן הוסיף: "הניצחון השלישי ברציפות מביא יציבות והרבה ביטחון לשחקנים. זה מאחד את הקבוצה והקהל. המשימה היא לטפס יותר למעלה והליגה צמודה, אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון ועדיין אנחנו לא שם כי יש עוד הרבה משחקים".

על התבוסה למכבי נתניה: "להוציא את ה-0:4 בנתניה אין מה לקחת מהמשחק הזה ורק ללמוד ממנו. ברביעי משחק בגביע נגד בני סכנין וכל שבוע מדברים על משחק העונה אבל בגביע אין דרך חזרה ואנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוהה ומאמין שנעשה את העבודה באצטדיון דוחא".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי