כרונינגן סימנה את שרי, עוואד צפוי לפתוח בגביע

צ'רון שרי
צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה לא מתכוונת לשחרר את ההולנדי, שאמר: "יש לנו בסגל שחקנים ברמה הכי גבוהה". החלוץ ופלקושצ'נקו יקבלו הזדמנות מול אום אל פאחם, שועה על הספסל. רק 900 אוהדי חוץ יגיעו לגביע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על מכבי נתניה בשבת האחרונה, במכבי חיפה מקווים להמשיך את המומנטום החיובי נגד הפועל אום אל פאחם. הירוקים לא מזלזלים ביריבה מהליגה הלאומית שהדהימה את מכבי תל אביב עם 2:3 בלתי נשכח בעפולה ולכן ג'ובאני רוסו וגם אלון חרזי נכחו במשחק של אום אל פאחם ביום שישי מול הפועל פתח תקווה.

הירוקים קיבלו הקצאה של 900 כרטיסים בלבד למשחק הגביע, כולם חולקו לבעלי המנויים: "קיווינו שנוכל לקבל הקצאה גדולה יותר אבל זאת עובדה ואנחנו בטוחים שכל אוהדי חיפה שיגיעו ייתנו אווירה בהתאם", אמרו בחיפה. 

גם לאחר האימון המסכם נראה כי מרקו בלבול עדיין מתלבט לגבי ההרכב איתו יפתח מול הקבוצה מהליגה הלאומית, כאשר הוא תרגל לסירוגין מספר עמדות. מצד אחד המאמן רוצה לתת הזדמנות למספר שחקני ספסל וגם מנוחה לשחקני ההרכב, אבל מצד שני הוא גם זוכר מה הרוטציה הרחבה עשתה למכבי תל אביב בסיבוב הקודם של גביע המדינה מול אותה אום אל פאחם.

 
הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם (איקוום אוטין), נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, דולב חזיזה, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט (סינטיהו סלליך) ומוחמד עוואד.

מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)
 

בנוסף לאימון המסכם, במועדון הירוק דנו היום על עונשו של מאור לוי, קפטן קבוצת הנוער, שבמשחק האחרון סינן הערה גזענית כלפי אייל אינברום. מכבי חיפה הודיעה כי סרט הקפטן נשלל מלוי עד הודעה חדשה, וכמו כן יהיה עליו להרצות ולהדריך נערים ממוצא אתיופי בפרויקט מיוחד.

יש לציין כי במהלך וועדת המשמעת הפנימית של המועדון התנצל השחקן שוב על האמירה הפוגענית, לאחר שגם בסיום המשחק ביקש את סליחתו של אינברום באופן אישי והביע חרטה על אמירתו לשחקנה של מכבי פתח תקווה, שקיבל את התנצלותו
.

בעניין אחר, הקשר ההולנדי צ'רון שרי, שלמרות מספר משחקים מאכזבים הוא עדיין נחשב לאחד השחקנים הבכירים בקבוצה, עשוי להמשיך ב-11. עוד לגבי ההולנדי – בעקבות העונה המוצלחת של הקשר בן ה-31 קבוצתו לשעבר כרונינגן סימנה אותו כמועמד לקבוצה בחלון העברות הקרוב. כזכור, שרי שיחק בקבוצה בין השנים 2013-2015 וכבש במדיה 25 שערים. ראוי לציין כי טרם נעשתה פנייה רשמית בנושא ובמכבי חיפה אף ציינו כי לא ידוע להם על כך והנושא כלל אינו על הפרק. 


שרי. קבוצתו הישנה סימנה אותו (דני מרון)

שרי אמר לקראת משחק הגביע: "המשחק האחרון מול מכבי נתניה היה קשה, אבל שיחקנו טוב וניצחנו, אבל זה בהחלט היה משחק לא פשוט בכלל. יש לנו סגל נהדר עם שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש. אני מאוד אוהב את האנשים במועדון".
 
 
איך הוא התאקלם בישראל: "אני מאוד אוהב את ישראל, האנשים כאן מאוד נחמדים. אום אל פאחם? אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה טובה, הם ניצחו את מכבי תל אביב. מה שחשוב הוא שאנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה ולהעפיל לשלב הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי