אוואט ישוב לאימוני אשדוד ברביעי, טום בן זקן ישתלב מול הכח ר"ג

רוני אוואט
רוני אוואט | אריאל שלום

המאמן קיבל אישור לשוב לאימונים ויהיה נוכח לצידם של לוי ואוחיון. המגן יקבל דקות ראשונות במשחק האימון מול הקבוצה מליגה א'. אוונאי ויחזקאל בספק לקריית שמונה, מספר שחקנים יעזבו בינואר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד מבינים כי ההצהרות על הפלייאוף העליון היו מוקדמות מאוד ונכון לעכשיו הקבוצה שוב תיאבק על חייה נגד הירידה לליגה הלאומית, בדיוק כמו בשנה שעברה. ההפסד בשבת להפועל חיפה 1:0 הדליק נורה אדומה לקראת המשחק נגד קריית שמונה, שנחשב כעת למשחק תחתית לכל דבר.

המאמן רוני אוואט אמור לשוב בהדרגה לאימוני הקבוצה ואמור להגיע לאימון ביום רביעי ויהיה נוכח לצידם של אלי לוי ומשה אוחיון. אוואט קיבל אישור מרופאיו להגיע לאימונים לאחר שהתאושש מהתערבות קרדיולוגית בלבו לפני כעשרה ימים.

בכל מקרה על הקווים נגד קריית שמונה, יעמוד אלי לוי שיקבע ביחד עם רוני אוואט את ההרכב. בצוות המקצועי אמורים לקיים שיחות אישיות עם חמודי כנעאן שלומי אזולאי ואחרים על הירידה ביכולתם. הצוות הרפואי פועל על מנת להכשיר את החלוץ שגיב יחזקאל הסובל מקרע במפשעה ובספק למשחק הקרוב. הבלם האוגנדי טימותי אוואני סובל מקרע קטן, בספק לקרית שמונה. גורדנה צפוי לפתוח.


בספק לקריית שמונה. טימותי אוואני (דני מרון)

מבחינה מקצועית במועדון ישחררו מספר שחקנים על מנת לפנות מקום לרכש כשהמועמדים לעזוב הם גל אביב, אוהד רבינוביץ' ורוי שפר, כאשר האחרון הגיע עם רוני אוואט בקיץ מקביליו יפו ולא קיבל הזדמנות להוכיח עצמו. הבלם ניר ברדע שלא שיחק נגד הפועל חיפה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ישוב להרכב נגד קריית שמונה.

היום יתקיים משחק אימון בין אשדוד להכח עמידר רמת גן בו יבחן הייפורד אג'יי שאמור לחתום בקבוצה על תקן ישראלי. המגן טום בן זקן אמור לקחת חלק במשחק לאחר פציעה וניתוח ברצועות לפני כשמונה חודשים.


יקבל דקות. טום בן זקן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי