סוכנו של גדי קינדה הבטיח: אמצא לו קבוצה בינואר

גדי קינדה
גדי קינדה | מאור אלקסלסי

לאחר שנותר מחוץ לסגל למשחק נגד מכבי תל אביב, נציגו של קשר בית"ר ירושלים אישר כי הוא מנסה לשדך לו קבוצה מחו"ל. על פי מקורבים לשחקן, הוא מחזיק בהצעות מאירופה ומארה"ב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

גדי קינדה נותר מחוץ לסגל בית"ר ירושלים למשחק נגד מכבי תל אביב הערב (שני), זאת מכיוון שהוא סובל מכאבים במפשעה ולא עבר את מבחן הכישרות הסופי לפני ההתמודדות. אך יחד עם זאת, לא בטוח שזו הסיבה היחידה שבגללה הקשר לא נטל חלק בקרב הצמרת.

סוכנו, דודו דהאן, אישר כי הוא מנסה להביא הצעה על מנת לנסות ולהעביר אותו, אך יש לציין שבית"ר לא תשחרר את השחקן בן ה-26 בפחות משלושה מיליון יורו, משום שזה הסכום המינימלי שקבוצה תצטרך לשלם כדי שהמועדון לא יפסיד כסף ממכירתו, כאשר סכום ההעברה אמור להתחלק בין משה חוגג לבין ג'קי בן זקן.

קינדה ביצע קפיצת מדרגה גדולה ועד כה מספק עד כה עונה נהדרת, בה כבש שבעה שערי ליגה והוסיף ארבעה בישולים. היכולת המצוינת של קשרה בית"ר ירושלים כמובן לא נעלמת מעיני מספר מועדונים מחו"ל המתעניינים בו, וייתכן כי כבר בחלון ההעברות הנוכחי שחקן נבחרת ישראל ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה מהבירה. לטענת מקורבים לשחקן יש לו שתי הצעות: אחת מאירופה ואחת מארצות הברית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי