איביץ' יבצע שינויים לקראת חדרה, מיכה בתמונת ההרכב

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

האלופה התאכזבה מהתיקו נגד בית"ר, המאמן צפוי לשנות את ה-11 לאחר 4 משחקים רצופים. אצילי: "מאבק האליפות יוכרע בסיום". על חברו: "הוא עוד יתרום לנו". וגם: הכעס של האוהדים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לפני שבוע, באותו מגרש בו אתמול מכבי תל אביב נאלצה לארח את בית"ר ירושלים בשל עונש הרדיוס, סמי עופר – האלופה השיגה ניצחון ענק 3:4 על מכבי חיפה במשחק העונה. אתמול (ראשון) המשחק היה שונה לחלוטין. הקבוצה של ולדימיר איביץ' החמיצה הזדמנות להחזיר את הפער מהירוקים לשש נקודות אחרי תיקו 0:0 מאכזב נגד בית"ר ירושלים. הפעם לא הצליחו שחקני האלופה למצוא פתרונות כדי לפרוץ את המערך הטקטי של בית"ר, אותה לא הצליחה להרחיק ממאבק האליפות.

איביץ' שמר על אותו הרכב מנצח מהתקופה האחרונה אך הפעם שחקני המפתח, בהם יונתן כהן כובש שער הניצחון נגד חיפה, אייל גולסה, עומר אצילי וגם צמד המגנים – היו ביום פחות טוב. ייתכן שהיכולת הערב תגרום לאיביץ' לבצע שינויים ב-11 לקראת משחק החוץ נגד הפועל חדרה ביום שבת. שלושת המחליפים – צ'יקו אופואדו, דור מיכה ואילון אלמוג, עשויים להילקח בחשבון גם בשל הרצון לתת מנוחה לשחקנים. מיכה, שהיה השחקן המצטיין בקבוצה אשתקד, שותף ל-20 דקות והתקשה להתרגל למעמדו כשחקן ספסל.

"מיכה שיחק בהרבה משחקים העונה, וזה נכון שבמשחקים מסוימים היו אחרים שהיו טובים ושמרו על מקומם בהרכב, אבל הוא עובד קשה מאוד והוא שחקן חשוב עבורנו", אמר איביץ' על הקשר.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים בסיום. משחק שונה מאשר נגד מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

המאמן אמר כבר בסיום המשחק בעמדת הראיונות כי משחק ההתקפה היה פחות טוב, והבהיר כי אינו חושש מכך שהפער ממכבי חיפה הצטמק לארבע נקודות. "אני יכול להיות מרוצה ממשחק ההגנה שלנו. אני לא מרוצה מנקודה אחת כי תמיד השאיפה היא לנצח, אבל היו לנו שני משחקים גדולים בתוך שבוע, אחד משחק חוץ והשני כמארחים כאן בחיפה. לא פשוט לשחק שני משחקי 'דרבי' כאלה בתוך שבוע, לאף אחד ולא רק לנו. לא הייתה בעיה מנטאלית או פסיכולוגית. 

עומר אצילי התייחס לשמחה של בית"ר ירושלים לאחר התיקו: "זה לא מעניין אותי. לי חשוב שהקבוצה שלי תצא מרוצה. ציפינו מעצמנו לקצת יותר". כשנשאל האם היה לקבוצה קשה להתאושש מהדרמה נגד מכבי חיפה: "לא הייתה נפילת מתח, אלא משחק שהתפתח בצורה שונה. אם היינו כובשים את השער הראשון אז המשחק היה נפתח. זה לא שעברו יומיים-שלושה, אחרי כמה ימים אתה מתאושש וחוזר לעצמך ומתכונן הכי טוב שאתה יכול למשחק".

על ההסתגרות של בית"ר: "זה היה משחק חשוב לשתי הקבוצות. ידענו שאם בית"ר מנצחת היא תיצמד לחלק העליון ואנחנו באנו כדי לנצח. לא הופתענו מהדרך בה בית"ר שיחקה. ידענו שאנחנו חזקים ואם נבוא ב-100%, יהיה קשה לעצור אותנו, אבל הלך לנו קצת קשה ולא הצלחנו להבקיע את הראשון כדי לפתוח את המשחק".

ולדימיר איביץ'. לא לחוץ מהפער שהצטמק (מאור אלקסלסי)

העונה הלא פשוטה שעוברת על מיכה: "כולנו יודעים שדור הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש, ושהוא עוד ייתן לנו הרב השנה. הוא פשוט נקלע לסיטואציה שבה הקבוצה ניצחה ורצה ויצא שהוא ישב קצת בחוץ, אבל הוא יחזור מהר מאוד ואנחנו יודעים ובטוחים שהוא יתרום לנו, כמו בעונה שעברה".

על הפער הקטן ומאבק האליפות הצמוד: "ברור שזה צמוד. כמו שלא ניצחנו בשבוע שעבר ואמרנו שהכל סגור, גם עכשיו זה יהיה מאבק פתוח ואנחנו יודעים שנצטרך לבוא כל שבת ולתת 110% בכל משחק, ואם זה לא יקרה, יכולה להיות בעיה. אנחנו לא מורידים רגל מהגז ויודעים שנצטרך לעשות את העבודה שלנו והמאבק יהיה צמוד עד הסוף".

אתמול נכחו באצטדיון כ-20,448 מתוכם כ-4000 אוהדי בית"ר, מה שאומר שאלפים שמחזיקים במנוי למכבי, לא הגיעו למשחק, בעיקר בשל הרדיוס והנסיעה צפונה. במהלך הערב כולו, הוצפו הרשתות החברתיות והפורומים של אוהדי מכבי, בתלונות וטענות על המעבר לחיפה ועל כך ש"פסיקה מטופשת של דיין אחד, גרמה ל-30 אלף לנדוד צפונה לבלות שעות רבות בפקקים ולבסוף לחזור הביתה בשעה מאוחרת ביותר".



אוהדי מכבי תל אביב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי