שב הביתה: אחמד עאבד חתם עד תום העונה בקריית שמונה

אחמד עאבד. יכול לחייך הערב
אחמד עאבד. יכול לחייך הערב | צילום: אודי ציטיאט

אחרי שלא שיחק העונה במדי הפועל ת"א, שחקן ההתקפה חזר לקבוצה בה שיחק במשך שש וחצי שנים לאחר שהמאמן קובי רפואה התעקש לצרפו. המגן עדן רטה הצטרף בהשאלה עם אופציית רכישה

(גודל טקסט)

אחרי תקופה לא מוצלחת בהפועל תל אביב, אחמד עאבד שב היום (רביעי) לקבוצה בה העביר את מרבית הקריירה שלו. שחקן ההתקפה בן ה-29 חתם עד תום העונה בקריית שמונה, במדיה שיחק במשך שש וחצי עונות עד שעזב לגירסונספור הטורקית. בימים אלו נמצא עאבד, שכלל לא שיחק העונה במדי הפועל תל אביב, בעיצומו של הליך משפטי מול ראשי המועדון האדום, שביקשו לשחררו ובין הצדדים התנהל מאבק תקשורתי ארוך ומכוער.

המגעים עם קריית שמונה החלו כבר בתחילת השבוע, אולם בין הצדדים התגלתה מחלוקת לאחר שהשחקן דרש לחתום לעונה וחצי ואילו ראשי המועדון הסכימו לצרפו רק עד תום העונה. לבסוף החליט עאבד להתפשר, כשמטרתו, לאחר תקופה קשה בהפועל תל אביב, הייתה לשוב לשחק כדורגל במהירות האפשרית. סיבה נוספת להסכמתו של עאבד היא העובדה שאת קריית שמונה מאמן קובי רפואה, האיש שהביא אותו להפועל תל אביב, שהיה נחוש לצרפו על חשבון מוחמד שכר שנפצע בסוף השבוע האחרון וייעדר מהמגרשים בתקופה הקרובה.

עבד חתום בהפועל תל אביב גם לעונה הבאה, 2020/21, ושכרו לעונה הינו כ-185 אלף דולר. אתמול הוגשו לבורר ההתאחדות לכדורגל אמיר זולטי, על ידי עו"ד איל אברמוב, תצהירי עדות ראשית ובהמשך השבוע תעשה את המהלך הפועל תל אביב על ידי פרקליט המועדון, עורך דין משה בן דת. ישיבת ההוכחות נקבעה להתקיים אצל אמיר זולטי בתאריך 26 בפברואר. עאבד מבקש מהבוררות לקבוע כי הוא זכאי לקבל את כול הכספים אשר מגיעים לו מהפועל תל אביב, זאת בניכוי הכספי מהשכר אותו הוא יקבל מבעלי עירוני קריית שמונה איזי שרצקי. בשבועות האחרונים שמר עאבד על כושרו באימוני אח"י נצרת ובאימוני כושר פרטיים.


שב הביתה. אחמד עאבד (קריית שמונה)

שחקן נוסף שהצטרף הבוקר רשמית הוא עידן רטה, מגן עירוני רמת השרון, שרשם העונה 14 הופעות במדי הקבוצה מהליגה הלאומית והושאל לקריית שמונה עד תום העונה עם אופציית רכישה בגובה 600 אלף ש"ח. עאבד ורטה הצטרפו לקשר מאליק פוסטר, שחתם בקבוצה לפני כחודש וערך במשחק הליגה האחרון נגד הפועל חדרה את הופעת הבכורה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי