מכבי חיפה נקנסה ב-3,000 ש"ח על הקונפטי. חוזה הוצע לאבו פאני

מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע כי הנשיא יעקב שחר נועד עם נציגיו של הקשר המושאל, שמציג יכולת נהדרת במדי הפועל חדרה וצפוי להאריך את ההתקשרות. הירוקים ספגו עונש קל על עיכוב פתיחת המשחק נגד מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
מכבי חיפה נקנסה הערב (רביעי) ב-3,000 ש"ח בפועל בשל העובדה כי המשחק מול מכבי תל אביב בסמי עופר נפתח באיחור של כ-18 דקות. לפני שריקת הפתיחה, כזכור, הושלך קונפטי לכר הדשא ובעקבות כך ההתמודדות יצאה לדרך רק לאחר דקות ארוכות בהן ניסו עובדי המועדון לפנות את כר הדשא לאחר שצוות השיפוט טען כי בתנאים שנוצרו אי אפשר היה להוציא את המשחק לדרך. אגב, הירוקים נקנסו גם ב-5,000 שקלים בעקבות הדלקת רימון עשן ביציע אוהדי הקבוצה נגד מכבי נתניה וכן ב-3,000 שקלים על השלכת כוס משקה בדרבי.

בנושא אחר, התקופה הנפלאה של מוחמד אבו פאני לא נעלמה מעיניהם של ראשי מכבי חיפה, הקבוצה לה שייך הקשר, שמרוצים מאוד מקצב ההתקדמות של השחקן בהפועל חדרה והציעו לו להאריך את חוזהו בכרמל בשנתיים נוספות, כלומר עד 2023. במהלך חודש ספטמבר האחרון חתם אבו פאני על חוזה לעונה נוספת במדי מכבי חיפה, שבמקביל בחרה להשאיל אותו בפעם השנייה להפועל חדרה אך היכולת הטובה שהציג עד כה הובילה לכך שהירוקים החליטו לנסות להאריך שוב את ההתקשרות.

בתחילת השבוע שוחחו נציגיו של אבו פאני עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב, כשהפגישה הוגדרה על ידי שני הצדדים כטובה. יש לציין כי לא דובר על חזרתו של הקשר לכרמל במהלך החלון הנוכחי, אולם ההחלטה הסופית בנושא תהיה אך ורק של המאמן מרקו בלבול.


בעיצומה של תקופה מופלאה. מוחמד אבו פאני (אודי ציטיאט)

בחדרה ציינו כי מכבי חיפה הבהירה להם שאין בכוונתה להחזיר בינואר את אבו פאני, שהבקיע שלושה שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים וסחף את קבוצתו של שרון מימר למקום החמישי בטבלת ליגת העל בניגוד לכל התחזיות.

הבשורה הרעה עבור חדרה הגיעה מכיוונו של ג'ונתן סיסה, שסובל מקרע מלא בשריר הארבע ראשי וצפוי להיעדר מהמגרשים כחצי שנה. בבדיקת MRI שנעבר ואבחנה ראשונית, התברר כי הבלם אמור לעבור ניתוח ובעקבות כך במועדון מתכננים להקפיא את חוזהו ולצרף שחקן הגנה על חשבונו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי