חנן ממן המועמד המוביל להחליף את קינדה בבית"ר ירושלים

חנן ממן , גדי קינדה
חנן ממן , גדי קינדה | מאור אלקסלסי

בצל העזיבה המסתמנת של הקשר המצטיין ל-MLS, בבירה סימנו את קשר הפועל באר שבע ומחכים להחלטת אבוקסיס: "אין שחקן ישראלי פנוי ברמה שלו"

(גודל טקסט)

בצל העזיבה המסתמנת של גדי קינדה ל-MLS, בית"ר ירושלים כבר סימנה את המועמד המוביל להחליפו: חנן ממן. במועדון ממתינים להחלטה של יוסי אבוקסיס לגבי השינויים בסגל, ואם השחקן יעזוב את באר שבע הירושלמים יפנו מיידית לשחקן. 

כזכור, מיד לאחר סיום חלון ההעברות של הקיץ פרסמנו כי משה חוגג מתכוון לצרף את השחקן בינואר כמחליפו של מיכאל אוחנה, והעזיבה של הקשר המציטין אמורה לזרז את המהלך. אגב, קינדה כשיר מבחינה רפואית להשתתף במשחק הגביע מחר נגד מכבי נתניה, אך במועדון החליטו להשאירו מחוץ לסגל.

 
בצוות המקצועי של בית"ר מעוניינים לצרף גם חלוץ זר. הדבר אינו קשור לניסיון להביא את ממן. חלק משחקני הקבוצה אמרו היום כי: "ממן המחליף הראוי ביותר לקינדה, אין שחקן ישראלי פנוי ברמה שלו".


רוני לוי. מחפש מחליף לקינדה (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר: משה חוגג ורוני לוי החלו בשיחות בנוגע לחוזה לעונה הבאה, זאת אחרי שיוסי בניון המליץ לבעלים להשאירו בקבוצה. ההערכה היא כי ההודעה הרשמית על סיכום לשנתיים הבאות, כולל סעיף יציאה אחרי עונה אחת, תצא בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי