דגני: "החלום? לקחת גביע. אם לא הייתי מאמין לא הייתי בהפועל"

אוראל דגני, מאור בוזגלו
אוראל דגני, מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

האדומים כבשו שלושה שערים בפעם הראשונה העונה והעפילו לרבע הגמר. קלינגר שמר על איפוק:" לפנטז זה נחמד". על חזרת בוזגלו: "אין הרבה שחקנים כמוהו"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה לאחר ניצחון 0:3 מרשים על בני סכנין, בו האדומים המשיכו בכושר המצוין שלהם מהתקופה האחרונה וכבשו שלושה שערים בפעם הראשונה העונה. מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, היה מרוצה מאוד מהיכולת של חניכיו בסיום:

"אי אפשר לבקש יותר מזה. חששנו מהמשחק הזה, וטוב שחששנו. הייתה הגרלה מאוד קשה, סכנין עשתה רושם חיובי עלינו, כשאתה מגיע למשחק גביע זהיר זה טוב, אתה מכניס את השחקנים לדריכות. היינו בזון, הנענו את הכדור והבקענו שלושה שערים. אני שמח

 
זאת הקבוצה שרצית לראות שהגעת להפועל תל אביב? "כן. תמיד יש רצוי ויש מצוי, בתחילת הדרך הדברים היו יותר קשים. הצוות שלנו עובד מאוד יפה בלזהות את העייפות ולהכניס את הזרים החדשים לעניינים, אני חושב שיש לנו במה להשתפר. רציתי מאוד לשתף את בוזגלו אבל ספירובסקי הרגיש עייף וזה שינה את כל החילופים שתכננתי. דמארי שחוזר לקצב ושחקנים אחרים נותנים לנו אפשרויות, אני חושב שזה טוב ועוזר לנו"
 
היכולת המצוינת של מוטי ברשצקי: "הוא מוכיח את עצמו לא מהיום. הדיבורים היו כששחקן לא משחק ולא מוצא את מקומו, אז מטבע הדברים מתעניינים בו בקבוצות אחרות. אני לא אמרתי לו מילה מהיום שהגעתי על עזיבה, לעומת אלה שכן אמרתי להם ופירסמנו את זה. אצלנו הדברים בשקיפות מלאה, הוא היה לדעתי מספר אחד על המגרש וזה לא מספיק, הוא צריך להמשיך לעבוד קשה כדי לתקוע יתד, זה יהיה קשה, אבל הוא בהחלט זכה בהרבה נקודות היום".


מוטי ברשצקי. זכה למחמאות ממאמנו (מאור אלקסלסי)



האם בוזגלו יהיה משמעותי כשיחזור?
"אני חושב שאם הקבוצה תהיה במסלול הנכון, למאור יהיה הרבה יותר קל להיכנס לעניינים ולהביא את היכולות שלו. אני אימנתי אותו הרבה שנים, אין הרבה שחקנים אינטליגטיים כמוהו בהבנת המשחק. מה שקרה לו השנה, אני לא רופא, אבל אני בטוח שהיכולות הפיזיות שלו נפגמו מאוד גם בתקופה שהוא שיחק, לדעתי הוא עדיין סחב את מחלת הנשיקה כבר אז ולכן לא יכול היה לבוא לידי ביטוי. אני מאוד אשמח שהוא לראות אותו נכנס לכושר ונותן לנו אפשרויות גם כשחקן הרכב וגם כמחליף, אותו הדבר לגבי דמארי. יש לנו ליגה ארוכה וצריך להמשיך לשחק". 
 
האפשרות לסיים עונה כזאת עם תואר: "הלכת רחוק מדי. יש לחלום ולפנטז, וזה טוב, וגם אמרתי את זה לשחקנים. אבל לצעוק את זה בחוצות העיר זה לא חכם. אנחנו נילך בדרך הקשה למקומות שאנחנו רוצים להגיע אליהם, יש לנו משחק סופר-קשה ביום ראשון, אולי אחד הקשים שלנו בתקופה האחרונה, נצטרך להיות מאוד טובים כדי לנצח אותו


מאור בוזגלו. מאמנו מחכה לו (מאור אלקסלסי)
 

 
גם קפטן הקבוצה, אוראל דגני לא הצליח להסתיר האושר בסיום: "כיף מאוד, שיש לנו כמה רגעים של אושר ושמחה בעונה הקשה הזאת".
 
אם היו אומרים לך לפני חודשיים שתהיו במצב של היום, היית מאמין? "תמיד אני מאמין, אם לא הייתי מאמין היה קשה לי להישאר בהפועל הרבה זמן, תמיד היייתי אופטימי, אבל אין ספק שלפני חודשיים נראנו אחרת לגמרי"
 
מה השתנה? "ניר הגיע, עשה שינויים טובים. אנחנו נראים קבוצה מחוברת יותר, קבוצה שקשה לקבוצות להבקיע נגדה, אנחנו מבקיעים כשצריך ומנצחים. כשזה קורה אז הכל טוב"
 
 
מאותתים לשאר הליגה? "אנחנו נישאר צנועים ונחכה למשחק הבא, יש לנו משחק מאוד מאוד קשה ונתקדם הלאה, אנחנו לא רוצים להגיד אירופה או פלייאוף עליון, נתקדם ממשחק למשחק ויהיה טוב"
 
כמה בוער בך ליהנות ולהצליח בהפועל תל אביב? "אין דבר שיותר בוער לי מלהצליח פה. עברתי דברים לא פשוטים, פירוק, ירידת ליגה, עליית ליגה והישארות במחזור לפני האחרון. כרגע אנחנו נראים טוב, נקווה שנמשיך ככה"
 
מה הפנטזיה? "החלום? לקחת גביע. ובליגה להמשיך לנצח, אם נוכל לעשות פלייאוף עליון השמיים הם הגבול".


אלדד שביט: "הגענו עם רעיון שלא הצליח" (מאור אלקסלסי)


המאמן הפסיד מנגד, אלדד שביט שמר על קור רוח לאחר ההדחה: "אני מכיר את הקבוצה שלי, אני אהיה הכי כנה ואמיתי. הפסדנו בצדק להפועל תל אביב, מעבר לזה שהיא קבוצה טבוה יותר מאיתנו הם הגיעו ביום טוב. אנחנו הגענו עם רעיון מסוים שלא הצליח, לא היינו פקטור בהתקפה, ציפיתי שנהיה הרבה יותר עניינים. הפסדנו בצדק, אנחנו ממשיכים הלאה, יש לנו את הליגה, הם ימשיכו במטרות שלהם וזהו". 
 
הפסד ראשון בתור מאמן הקבוצה: "לא, הייתה לנו הגרלה קשה. קיבלנו את הפועל תל אביב די מחודשת, מאוד התרשמתי ממנה, גם כשעשינו עליה סקאוטינג וגם היום, היא קבוצה שמשחקת בקצב מאוד גבוה. הפסדנו בצדק, אף אחד לא אוהב את זה, אבל צריך להסתכל בראי ולהגיד את האמת".

 

האפשרות לעלות ליגה: "כשחזרתי הקבוצה הייתה במקום 11-12, אני לא חושב שזה היה ריאלי ומישהו האמין בזה. עשינו 2 ניצחונות, אבל לדבר על עלייה זה פנטזיה וזה נחמד, צריך לצבור נקודות. צריך לנצח משחק ועוד משחק, יש הרבה קבוצות במאבקי העלייה, המשחק הבא הוא נגד הפועל עכו, צריך לנצח אותם ולעשות את העבודה, לפנטז זה נחמד"


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי