רוני אוואט יישב על ספסל אשדוד נגד קריית שמונה

רוני אוואט
רוני אוואט | אריאל שלום

המאמן שהתאושש מהתערבות קרדיולוגית לא ינהל את המשחק, אולם יישב לצד אלי לוי ומשה אוחיון במפגש התחתית הקריטי (שבת, 15:00). יחזקאל ישוב לסגל, אך סילבסטר צפוי לפתוח

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במועדון ספורט אשדוד מספרים על משחק קריטי ביותר מבחינתם שייערך מחר (שבת, 15:00), כאשר יארחו באצטדיון הי"א את הפועל קריית שמונה. לאחר ההפסד להפועל חיפה במחזור שעבר, אשדוד במקום העשירי עם 18 נקודות, רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום ועל כן בעיר הנמל מבקשים מהשחקנים לחשוב אך ורק על ניצחון מחר.

המאמן שיהיה מחר על הקווים הוא אלי לוי, בשל העובדה שהמאמן הראשי רוני אוואט מהתאושש מהתערבות קרדיולוגית בליבו .עם זאת, אוואט יהיה על הספסל לאחר שנכח באימונים האחרונים והיה מעורב מול שני עוזריו אלי לוי ומשה אוחיון בהכנה למשחק ובקביעת ההרכב.

בשיחות שקיים אלי לוי עם השחקנים הוא דיבר על היכולת הטובה של הקבוצה, אך הדגיש כי הם חייבים לתרגם אותה לצבירת נקודות ולנצח כמה שיותר משחקים. בקבוצה נערכים למשחק פתוח בשל העובדה שהקבוצה של המאמן קובי רפואה אינה נוהגת להסתגר ומנסה לתקוף. כידוע, אשדוד סיימה תשעה משחקים העונה בתוצאת תיקו והפסד מחר לקריית שמונה יקפיץ את האורחת מהצפון מעליה בטבלה.


אוואט. יישב על הספסל, אך לא ינהל את המשחק (לירון מולדובן)

אשדוד תחסר מחר את הבלם האוגנדי טימותי אוואני בשל פציעה בירך ובמקומו ימשיך בהרכב דודי תירם לצדו של ניר ברדע, ששב מהשעיה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מי שכן ייעדר מחר עקב צבירת כרטיסים צהובים הוא הקשר פיראס אבו עאקל ובמקומו יוצב לאונרדו אווסו. לסגל הרחב אמור לשוב שגיב יחזקאל שנעדר בשל פציעה מהמשחקים האחרונים והחלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר צפוי לשוב להרכב ולתפוס את מקומו של שובל גוזלן.

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, דודי תירם, ניר ברדע, נאור עבודי, לאונרדו אווסו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, יעקוב בריהון, דין דוד, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי