פרסום ראשון: הפועל חיפה פנתה לחן עזרא

חן עזרא אומוניה ניקוסיה
חן עזרא אומוניה ניקוסיה | טוויטר: אומוניה ניקוסיה

האדומים מהכרמל הצטרפו למירוץ אחר קשר אומוניה ניקוסיה, שכבש השבוע לראשונה מאז עבר לקפריסין. ההמתנה לרוסלן ברסקי ממכבי ת"א נמשכת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
הפועל חיפה השיגה שני ניצחונות מאוד יוקרתיים מבחינתה, כשבשבת שעברה 0:1 על מ.ס אשדוד כדי לעצור את רצף ההפסדים ולאחר מכן ניצחה בתוצאה זהה את מ.ס כפר קאסם והבטיחה את מקומה ברבע גמר גביע המדינה, אבל בקבוצה מבינים שהיכולת עדיין רחוקה מלהספיק להמשך העונה ומקווים להמשיך במגמת חיזוק הסגל שכבר החלה בינואר עם צירוף מיקי סירושטיין.

הבעלים יואב כץ והמאמן חיים סילבס מודעים לסגל הקצר לאור מכת הפציעות הקשה ולכן עובדים ימים כלילות כדי למצוא אופציות לחיזוק. לספורט1 נודע היום (שישי) כי בכרמל פנו לקשר חן עזרא, שכבש השבוע את שערו הראשון בקפריסין.

עזרא, שמשחק מתחילת העונה באומוניה ניקוסיה, מועמד למכבי נתניה, אך כעת בחיפה הצטרפו למירוץ אחר השחקן. "המטרה שלנו לצרף כמה שיותר שחקנים איכותיים שנמצאים בכושר משחק ויכולים לעזור לנו באופן מיידי", אמרו האדומים. שחקן נוסף אותו רוצים בכרמל הוא קשר מכבי תל אביב רוסלן ברקסי. כפי שפרסמנו לראשונה לפני שבועיים, מיד לאחר הפציעה הקשה של גל אראל, פנו נציגי חיפה למכבי תל אביב, אבל הצהובים טרם החליטו אם להשאיל את השחקן.

עוד בנושא החיזוק, במועדון ממתינים לתשובת הפועל חדרה בעניינו של החלוץ לוסיו. החיפאים הגישו הצעה כספית משודרגת. אנשי חדרה ציינו כי בין השאר, הוצע להם גם עדן בן בסט, אך בחיפה מכחישים זאת: "זה שקר וכזב. זה מעולם לא עלה בשיחה", אמר גורם בכיר במועדון.


עזרא מוצג בקפריסין. יעזוב לאחר חצי שנה? (אומוניה ניקוסיה)

בינתיים, הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום שני מול הפועל באר שבע (19:45 בספורט2). סילבס לא צפוי לבצע שינויים בהרכב שפתח ביום רביעי בגביע המדינה, אך מודע כי ישנה בעיה במרכז ההגנה בעיקר בשל העובדה שהבלם גיא משפתי רק חזר מפציעה שהשביתה אותו כשלושה חודשים וגם מיקי סירושטיין שיחק תשעים דקות מול כפר קאסם לאחר שלא שיחק במשך חודשיים ימים וכידוע הייתה זו הופעת הבכורה שלו בקבוצה לאחר ששב מתאילנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי