רפואה: "צריך להגיד את האמת – אנחנו נלחמים על החיים שלנו"

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

מאמן קריית שמונה דיבר בגילוי לב אחרי ההפסד 1:0 לאשדוד: "יש קארמה לא טובה, חייבים להשתפר". אלי לוי: "זה אמנם היה ניצחון קטן, אבל הוא שווה כמו 0:3 גדול"

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את עירוני קריית שמונה בזכות שער של הבלם ניר ברדע בנגיחה (32) וקיבלה מעט אוויר במאבקי התחתית. מנגד, הקבוצה של קובי רפואה, על אף שיפור מסוים במחצית השנייה, רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

המאמן המנצח אלי לוי אמר בסיום: "זה היה 0:1 גדול, בדיוק מה שהיינו צריכים. הייתי רוצה לנצח בתוצאה יותר גבוהה, זה ברור, אבל זו תוצאה גדולה כי כולם הפנימו והיו מחויבים. יש לניצחון הזה משמעות גדולה, הוא שווה כמו 0:3 גדול. השחקנים עשו הכל, שמרו על התוצאה ואנחנו מאושרים".

החלפתו של רוני אוואט על הקווים: "הקבוצה הזו היא לא שלי, היא של רוני. ביום ראשון בעזרת השם הוא יחזור, בינתיים אני פה לעזור לו ולעזור לקבוצה להיות יותר טובה. אני לא יודע אם רוני יהיה על הקווים במשחק הבא, אני מקווה בשבילו שכן".
 


אלי לוי (לירון מולדובן)

נוכחותם של אנדי הרצוג ואלון חזן ביציע: "אם באו לעקוב אחרי שחקנים זה סימן טוב, הם יחליטו אם יש להם מקום או לא. השער של ניר ברדע? הוא עשה משחק טוב, כמו כל ההגנה. משחק ההגנה הקבוצתי היה טוב, מההתקפה ועד אחרון השחקנים בהגנה".

כובש שער הניצחון, ניר ברדע: "זה כיף גדול. זה לא רק אני, זה כל החברים שעבדו ונתנו מעצמם. השחקנים כאן מקצוענים, נותנים הכל בכל אימון ורוצים תמיד להתקדם".


שחקני מ.ס אשדוד חוגגים (לירון מולדובן)

קובי רפואה, המאמן המפסיד, היה מתוסכל בסיום וסיפר: ""אני מאוכזב. המחצית הראשונה שלנו הייתה גרועה. במחצית השנייה ניסינו לשחק קצת יותר טוב אבל לא הצלחנו להבקיע. זה לא מספיק טוב, אני יודע את זה. אני מאוד מקווה שנשתפר בהמשך, אין לי הרבה מה להגיד. אני יודע בדיוק את המצב. נהיה חיייבים להשתפר. אנחנו לא שומרים על יציבות, אין לי תשובה מדויקת למה זה קורה. אנחנו לא מספיק אגרסיביים, זה הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות. היינו רחוקים אחד מהשני. אנחנו כרגע נלחמים על החיים שלנו, צריך לומר את האמת"

האם קבוצתו קופחה לאחר שנגיעת יד של יצחק אספה ברחבה לא נשרקה לפנדל: "לא. אני מרגיש שיש קארמה לא טובה ולא הולך. אני לא יודע אם היה פנדל או לא. אני לא בא בטענות לשופטים, לא בגלל השיפוט הפסדנו היום. אנחנו חייבים להשתפר בהמשך. ההפסד היום סיבך אותנו עוד יותר וזה מה שמטריד אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי