פרסום ראשון: הונבד פנתה למכבי נתניה לגבי צירופו של ניקו אולסק

ניקו אולסק
ניקו אולסק | אודי צטיאט

לספורט1 נודע כי הקבוצה ההונגרית בה משחק גם לבקוביץ' מעוניינת בקשר, אך כרגע יש פערים בין הצדדים. גולוברט תורגל בהרכב לקראת בית"ר ירושלים. שחוביץ' חתם

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הכואב ביום חמישי להפועל ב"ש בגביע המדינה, למכבי נתניה נותרה משימה אחת נוספת העונה: להיות בין שש הראשונות בתום העונה הסדירה. מחר (שני ב-20:15) תתארח הקבוצה באצטדיון טדי אצל בית"ר ירושלים, במטרה לצבור שלוש נקודות ולחזור לתמונת המאבק.

"למרות ההפסד לב"ש, כולם ראו שיש פה קבוצה טובה ואף אחד לא ישכנע אותנו אחרת", אמרו במועדון. "יש פה קצת בעיה של נאיביות או של חוסר ניסיון, אבל ראו ששיחקנו כדורגל והקבוצה הזו יכולה להגיע לפלייאוף העליון. המשחק בטדי יכול ללכת לכאן או לשם, או שנתפוצץ או שנתפרק".

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "מנגיע לטדי כדי להסתכל לבית"ר ירושלים בלבן של העיניים ולחזור עם הנקודות. ההדחה מהגביע, על אחת כמה וכמה הדרך בה הודחנו – קשה ומאכזבת, אבל אנחנו מסתכלים קדימה אל עבר המטרה שלנו – השתלבות בפלייאוף העליון".

מבחינה מקצועית, הבשורה הגדולה מהאימון המסכם הגיעה מכיוונו של הבלם רומן גולוברט. כבר היה נראה שמקומו מחוץ למועדון אך לאור הקושי בהתרת חוזהו, מסתמן שחלה תפנית משמעותית וצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה תרגלו את הספרדי בהרכב במקומו של דולב אזולאי.


צפוי לשוב ל-11 נגד בית"ר ירושלים. רומן גולוברט (דני מרון)

זהו לא סוד שבנתניה מתקשים להיפרד מגולוברט וגם מחוזהו של האלבני יחמיר היקה, כשביחד עם הקושי בצירופו של שיר צדק, נראה שראשי המועדון לא "יתאבדו" כלכלית. גיא מלמד, שנעדר משני המשחקים האחרונים, שב היום להתאמן וחש טוב יותר זכר לדלקת ממנה הוא סובל במפשעה, כשבמקביל הוא גם החלים ממחלה שגרמה להיעדרותו ביום חמישי. רק מחר לפני המשחק יוחלט אם ייכלל בסגל.

בתוך כך, היהלומים הודיעו באופן רשמי על החתמתו של המגן השמאלי זלאטן שחוביץ', שהצטרף עד תום העונה עם אופציה לשלוש עונות נוספות. בנוסף, לספורט1 נודע לראשונה כי הונבד ההונגרית פנתה למכבי נתניה באמצעות סוכנו אדם קידן לגבי צירופו של ניקו אולסק, אך כרגע יש פערים בין הצדדים.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, טים הויבך, רומן גולוברט (דולב אזולאי), ויקי כחלון, אלמוג כהן, ניקו אולסק, רועי קהת, גבי קניקובסקי, יונס מלדה, פאטוס בצ'יראי.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי