סילבס: "אנחנו מנסים לעשות מהלכים מפתיעים. לא סימנתי איקס על ורמוט"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול הפועל ב"ש בשני (19:45, ספורט2): "יואב כץ עושה ימים כלילות כדי להתחזק". בן בסט צפוי לחזור להרכב, נס זמיר הצטרף לרשימת הפצועים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

עשר שנים עברו מאז הפעם האחרונה שהפועל חיפה ניצחה בחוץ את הפועל באר שבע. אז, זה נגמר ב-0:2, ובמועדון מהכרמל רוצים לעשות זאת שוב גם מחר (שני, 19:45, ספורט2), כאשר יתארחו באצטדיון טוטו-טרנר ויפגשו את הקבוצה של יוסי אבוקסיס.

לצערו של חיים סילבס, הקבוצה תגיע שוב בהרכב חסר, כאשר לרשימת הפצועים הארוכה (ניסו קפילוטו, גל אראל, בן והבה, אלמוג בוזגלו ולירן סרדל) הצטרף גם נס זמיר, שנפצע במהלך משחק הגביע האחרון מול מ.ס כפר קאסם וככל הנראה לא יהיה כשיר לקרב מול הדרומיים. לעומתו, המגן אלי בלילתי חזר להתאמן וההחלטה לגבי אי הכללתו בסגל תתקבל בסמוך למשחק. על פי האימון המסכם נראה כי עדן בן בסט יקבל הזדמנות מחודשת ב-11 של סילבס, כאשר גם אמרי וולשמן תורגל לסירוגין, אך נראה כי בן בסט יקבל את העדיפות מהצוות המקצועי של החיפאים.

 
 
הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קאניוק, סער פדידה, עדן בן בסט ומהראן לאלה.


נס זמיר (מאור אלקסלסי)

היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש, בה דיבר המאמן. "זה לא פשוט לשחק בטרנר", אמר סילבס בפתיחת דבריו. "נצטרך לתת הופעה יוצאת דופן ולהילחם על כל כדור. השחקנים יודעים את העבודה. יהיה קרב לא פשוט בטרנר גם בגלל הטקס שיתקיים לכבוד ברק בכר, אבל נבוא מוכנים כדי להוציא תוצאה טובה".

חיזוק אפשרי ומכת הפציעות: "הצוות שלנו עובד כל הזמן כדי לשפר, גם אינדיבידואלית, גם קבוצתית וגם את ההתקפה. זה גם עניין פרסונלי, יש אחוז מסוים שאתה יכול לשפר. כחלק מהשיפור אנחנו רוצים לצרף עוד שחקן התקפה שיהווה תחרות לשחקנים שמשחקים. היה לנו סיבוב נהדר, אבל אז קיבלנו לא מעט פציעות והסגל התקצר משמעותית. ידענו להתעלות בשני המשחקים האחרונים, אבל זה לא פשוט. יואב כץ עושה ימים כלילות בכדי להתחזק ואנחנו עובדים בהרבה מישורים".

מצבם של גילי ורמוט ועדן בן בסט: "זו לא סיטואציה פשוטה בשביל אף אחד ששחקנים שאמורים להוביל את הקבוצה הם פחות ממה שציפינו. אנחנו מנסים להשתמש בכלים שלנו בהתאם לכושר. אנחנו עושים הכל כדי לנצח. לא סימנתי איקס על גילי ורמוט, אני לא חושב שצריך לדבר עליהם יחד, זה עושה עוול לכולם. גילי סחב פציעה ארוכה, האמנו בשחקנים אחרים, אני לא לוקח החלטות גורפות כלפי אנשים, בטח לא בזוגות".

ההרגשה האישית: "רואים שאני פחות שמח, זה בסדר שכולם יודעים. אנחנו מחכים שהקבוצה תחזור אל המסלול. אנחנו עושים את כל מה שאפשר לעשות במסגרת ההיגיון כדי לרענן את הקבוצה, נכנסנו לסיטואציה לא פשוטה. אנחנו מנסים לעשות מהלכים מפתיעים".


גילי ורמוט (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי