תומר יוספי יעזוב את הפועל באר שבע ויושאל לבני יהודה

תומר יוספי
תומר יוספי | אודי ציטיאט

קשר נבחרת הצעירה שערך שתי הופעות בלבד העונה בליגה, ישחק במדי מחזיקת הגביע עד תום העונה. הכתומים זכו לעדיפות בשל ההסכם הג'נטלמני בין הבעלים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

תומר יוספי קשרה בן ה-20 של הפועל באר שבע, המשתייך גם לנבחרת הצעירה של ישראל, יושאל עד לסוף העונה לבני יהודה. הקשר, בוגר מחלקת הנוער של המועדון, זכה בתקופתו של ברק בכר למספר הזדמנויות בהרכב והאף כבש שער ניצחון בעונה שעברה במשחק שהבטיחה את עלייתה של באר שבע לפלייאוף העליון, אך העונה הוא בקושי ראה דשא ומפתיחת העונה שותף רק בחמישה משחקים בכל המסגרות ושניים בלבד בליגה.

על מנת שיצבור דקות משחק עד לסיום העונה הוחלט להשאילו, בקבוצה המתינו עם השינויים בסגל עד לאחר משחק הגביע מול מכבי נתניה וכעת, הוחלט כי יוספי יצא להשאלה עד לסיום העונה.

מספר קבוצות בליגת העל בדקו במהלך העונה אפשרות להשאיל את יוספי, אולם בני יהודה זכתה לקדימות, זאת במסגרת ההסכם הג'נטלמני בין הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת והבעלים של בני יהודה תל אביב, ברק אברמוב, ששחרר את יוסי אבוקסיס להפועל באר שבע ללא שום תמורה, זאת למרות סעיף שחרור של כ-400 אלף יורו. במסגרת ההסכם בין הקבוצות, בני יהודה זוכה לעדיפות על פני שאר קבוצות הליגה במקרה ובאר שבע מחליטה לשחרר שחקנים, וכך היה במקרה הזה עם יוספי.


רכש ראשון לבני יהודה בחלון הנוכחי. אלישע לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי