קלינגר: "מסרב להשתתף בכל חגיגת הפלייאוף העליון"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן הפועל ת"א צינן את ההתלהבות הגדולה לאחר ה-1:3 על הפועל רעננה: "כל דבר יגיע בזמנו. למנה ראשונה אוכלים סלט, אחר כך מרק ואז עיקרית. לא הכל ביחד ואז מקיאים". אביטן: "לא חלק מכל הפסטיבל שעשו סביבי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השלימה הערב (ראשון) צעד נוסף לעבר החזרה שלה לצמרת הכדורגל הישראלי, עם ניצחון 1:3 על הפועל רעננה והמאמן לשעבר ניסו אביטן. הקבוצה של ניר קלינגר רשמה ניצחון רביעי ברציפות, לראשונה מאז פברואר 2014, ונכנסה לחבורת הפלייאוף העליון.

סטפן ספירובסקי כבש צמד במשחק, עומרי אלטמן הוסיף. מנגד, יואב תומר איזן זמנית, ואילו שער של יוג'ין אנסה נפסל בעקבות עבירה של עדי נמני, שגם הורחק לאחר מכן במשחק הסוער באצטדיון בנתניה.

"הייתה לנו שליטה מוחלטת במשחק ואני חושב שסיבכנו את עצמינו ללא סיבה לקראת הסוף" סיפר קלינגר בסיום. "חצי השעה האחרונה הייתה אינטנסיבית מאוד, אפילו בשבילי. בהפסקה דיברנו עם השחקנים והרמנו אותם. אני יודע שהיו הרבה מאוד התפתחויות במשחק, אבל אני חושב שבסופו של דבר הקבוצה הטובה ניצחה".


קלינגר. "בסופו של דבר הקבוצה הטובה ניצחה" (דני מרון)

המאמן המנצח המשיך: "העובדה שזה ניצחון רביעי מעידה על האופי שמגלה הקבוצה בחודשיים האחרונים. יש לה DNA ברור ובכל שבוע אני מסביר לשחקנים שהבסיס שלנו צריך להישמר. כדורגל מגיע בדרך כלל יותר טוב כשאתה עולה למגרש עם רצח בעיניים".

הכניסה לפלייאוף העליון: "אני מסרב להשתתף בכל החגיגה הזו. דברים שצריכים להגיע אחד אחרי השני ולא הכל ביחד. למנה ראשונה אוכלים סלט, אחר כך מסרק ואז ממשיכים לעיקרית. לא בולסים הכל ביחד כי אחר מקיאים. אהבתי את ההופעה של השחקנים שלי היום".

היכולת של ספירובסקי אחרי המשחק נגד מכבי נתניה: "זו דרכו של עולם הכדורגל. חשוב לי מאוד להבהיר שאני לא בא ממקום של לריב עם מישהו, אלא רק דואג לאינטרסים של הפועל תל אביב. לא ויתרתי עליו בשום מצב וקרה מה שקרה. הוא בחור חכם מאוד והבין את הכל ישר. העניין איתו נסגר מהר מאוד. אין ספק שהוא הופך להיות אחד הזרים הטובים בארץ".


ספירוסקי מאושר. "אני עדיין אותו סטפן כמו שהייתי".

כובש הצמד ספירובסקי והאיש במרכז העניינים הוסיף: "שמח על הניצחון והשערים שלי. נהיה חייבים להמשיך את התקופה הזו, כי אם רצף הניצחונות שלנו ייעצר אנחנו נחזור לאותו מקום שהיינו. צריך לעשות את צעד אחר צעד. הכל יותר קל עכשיו. כשמנצחים שניים או שלושה משחקים משחקים ביותר קלות. אני עדיין אותו הסטפן שהייתי, גם אחרי המשחק נגד מכבי נתניה בו הוחלפתי, וגם לפניו. אני מרגיש טוב בהפועל ת"א ואם המאמן והמועדון רוצים אותי אני ייעשה הכל בשבילם".

מנגד, המאמן המפסיד ניסו אביטן נראה מאוכזב בסיום: "הפסדנו משחק שרצינו מאוד לנצח אותו ואני חושב שגם הגיע לנו לפי דקות הסיום, אבל התוצאה היא זו שקובעת. אנחנו כרגע במאבקי הישרדות ורוצים לנצח בכל משחק. אין לי טענות לשחקנים, מלבד העובדה שהיינו רכים מדי במצבים נייחים".

המשחק נגד האקסית: "אני מקצוען ולא נגרר לכל הפסטיבל הזה עשו לפני המשחק ואחריו. אני מאמן הפועל רעננה ודואג רק להפועל רעננה. מחפשים כרגע חיזוק לחלון ההעברות הנוכחי. מקווים למצוא כמה שחקנים איכותיים עד סיום החלון ולהחתים אותם".


אביטן. "לא משתתף בכל הפסטיבל הזה. אני מאמן הפועל רעננה ומתעסק רק בה" (דני מרון)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי