מוגרבי עלה כמועמד להפועל רעננה, בקבוצה מאמינים: "נישאר בליגה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

אכזבה בקבוצה מהשרון לאחר ההפסד להפועל ת"א, במועדון ניסו להתנחם ברמת המחויבות אך מתוסכלים מכך ששחקנים לא רוצים להצטרף בינואר. אביטן כונן על החלטת ה-VAR. בן בנימין וידין יחזרו להרכב נגד הפועל חיפה

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה קיוותה לפתח מומנטום חיובי לאחר הניצחון 1:2 על הפועל באר שבע אך ירדה אתמול (ראשון) מאוכזבת מכר הדשא בנתניה לאחר שנכנעה 3:1 להפועל תל אביב. הקבוצה של ניסו אביטן נותרה במקום האחרון עם 14 נקודות בלבד לאחר 19 מחזורים. למרות האכזבה, במועדון מאמינים כי הקבוצה תצליח לשרוד ומצאו נחמה מהיכולת הלא רעה שהפגינה הקבוצה על כר הדשא ומידת ההשקעה של השחקנים.

המאמן ניסו אביטן בודק יחד עם ראשי המועדון אפשרויות שונות לחיזוק הקבוצה שנלחמת על חייה אך בחלון ההעברות הנוכחי אין היצע רחב של שחקנים שיכולים לעזור לה לעשות את השינוי המקצועי המהיר וחלקם אינם מוכנים להגיע מהקבוצות הבכירות יותר בליגה לקבוצה שמועמדת לירידה.

בקבוצה מאמינים כי בקרוב יהיו התפתחויות במו"מ מול מכבי תל אביב בנושא מכירתו של החלוץ קייס גאנם כאשר לרעננה יגיעו שניים משחקני האלופה כמושאלים – מתן חוזז ורוסלן ברסקי על הכוונת וכן נשקלת האפשרות לצרף את חלוץ בני סכנין, פיראס מוגרבי. המאמן אביטן התייחס לחלון ההעברות: "נכון לעכשיו עדיין לא מצאתי שחקנים שיעזרו לנו, אנחנו ממשיכים".

שחקני הפועל רעננה חוגגים את השער שנפסל (דני מרון)

על אביטן עבר ערב לא פשוט בכלל כאשר אוהדי הפועל תל אביב לא סלחו לו על התקופה הלא מוצלחת שלו כמאמן בחודרוב והקניטו אותו בצעקות "תתפטר, תתפטר". המאמן התייחס לפסילת שער השוויון של קבוצתו: "נושא ה-VAR תמיד מתסכל אותי, זה קרה לי כבר חמש או שש פעמים. היינו במומנטום במשחק ולפתע הכל התהפך. היה משחק חיובי של הקבוצה ולפתע שוב ספגנו ממצבים נייחים. אסור לנו לספוג שערים כאלה. אבל אנחנו רחוקים רק משחק אחד מיציאה מהקו האדום ונישאר בעניינים עד לסוף העונה". על אוהדי הפועל: "אני לא חלק מהפסטיבל הזה, מרוכז אך ורק בהפועל רעננה".

במחזור הקרוב תפגוש רעננה את הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר לעוד משחק קריטי. הקבוצה תקבל בחזרה את בן בנימין ואביחי ידין שהחמיצו את המשחק אתמול בשל כרטיסים צהובים. מנגד, עדי נמני המורחק ייעדר. לגבי ירדן כהן, אור דסה וגאנם שלא פתחו – מדובר היה בהחלטה מקצועית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי