הפועל חדרה אישרה ללוסיו לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות

לוסיו
לוסיו | לירון מולדובן‎

בקבוצה רצו שהחלוץ יישאר אך לאחר עוד פגישה בין הצדדים - הברזילאי קיבל אישור לעזוב וצפוי להיפגש עם הפועל חיפה כדי לסכם את תנאיו. במועדון מסייגים: "זה 5050, נקבל כל החלטה". לבאבידי האריך את חוזהו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בצל מאבקיה על העפלה לפלייאוף העליון שנה שנייה ברציפות, בהפועל חדרה ממשיכים לעסוק בעתידו של החלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו. הסאגה טרם הסתיימה ולא ברור האם החלוץ יעזוב את הקבוצה בימים הקרובים במועד ההעברות הקרוב בינואר או לבסוף יחתום על חוזה חדש, אך נראה שעתידו רחוק מהקבוצה.

בשבוע שעבר הקבוצה הגישה הצעה חדשה ומשודרגת לברזילאי גם לעונה הבאה ולוסיו הבטיח תשובה בתחילת השבוע. אלא שאתמול (ראשון) היה טוויסט בעלילה. לאחר שנערכה עוד שיחה בין הצדדים, חדרה אישרה לשחקן לנהל שיחות עם קבוצות אחרות ובראשן הפועל חיפה.

כפי שפרסמנו ביום חמישי, הקבוצה של יואב כץ וחיים סילבס כבר הגישה הצעה לחדרה ואם לוסיו יגיע לסיכום עם המועדון מהכרמל ויביע נכונות – הוא ייפרד מהקבוצה מהשרון באופן מיידי. "נכבד כל החלטה של לוסיו, כרגע הסיכויים הם 5050", אמרו במועדון.


דיא לבאבידי. יחתום על חוזה לשלוש שנים (דני מרון)

בניגוד אליו, מי שיישאר בקבוצה הוא המגן דיא לבאבידי חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה. המגן ונציגיו תומר אסולין ואורן דניאל נפגשו עם מנכ"ל חדרה אלי דגני וחתמו על החוזה החדש. חדרה הבהירו כי לא הייתה וגם אין כל כוונה לשחרר את המגן שהפך לאחד הסמלים של הקבוצה וזה שנמנה עם הסגל עוד משהותה בליגה א'. "רק הצעה חסרת תקדים תביא לשחרורו של דיא" אמרו בחדרה. בהתחלה המועדון הגיש בפניו הצעה לעונה אחת בלבד ובסביבתו חשבו שיעזוב, אך חלה תפנית חיובית.

 
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי