טועמה: "קלינגר מאמן גדול ואדם גדול, אולי נזכה לראות תואר"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

כוכב הפועל תל אביב בעבר התייחס לשינוי תחת המאמן החדש: "הוציא מהסגל הקיים 200%". וגם: ניסו אביטן, האחים ניסנוב והשוער הצעיר עידו שרון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהפועל תל אביב חיברה ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות, סלים טועמה, שעובד כיום במחלקת הנוער של המועדון, ניתח הערב (שני) את הריצה המסחררת בראיון לתוכנית הספורט של 103FM.

טועמה פתח את דבריו: "אני לא אחד שאוהב להעביר ביקורת על מאמנים, אבל לדעתי הפועל תל אביב הייתה צריכה לפטר את ניסו אביטן הרבה לפני שזה קרה. טוב שבסופו של דבר זה קרה, כי עדיף מאוחר מאשר אף פעם. אני שמח שהמועדון חזר לנצח, רואים ניצוצות, זה בזכות משה סיני וניר קלינגר שעושים עבודה מצוינת ונקווה שכך זה ימשיך".

השינוי תחת ניר קלינגר: "עבדתי איתו בשעריים, אני יכול לומר שמעבר להיותו מאמן גדול – הוא בן אדם גדול שיודע לפנות, לגשת ולהוציא ממך את המקסימום. מאמן צריך לדעת איך לגשת לשחקנים, כך יעריכו ויאהבו אותך. ניר עושה עבודה מצוינת. הוא יודע איך לדבר עם השחקנים והוא הוציא מהסגל הקיים 200 אחוז. ניר הוציא מהסגל מעל היכולות שלו כמאמן. לפני חודש אמרתי על השחקנים האלו 'וואו', אז לדעת להוציא מהם כל כך הרבה זו יכולת של מאמן. הוא העמיד את הקבוצה כמו שצריך ואפילו גרם לשחקנים להבין קצת יותר את המשחק, שזה משהו שבלט בחסרונו לפני הגעתו. אין ספק שזה גם עניין מנטלי. ניר עבד איתם על דברים שהם לא עשו כמו שצריך והלוואי שזה ימשיך כך. הוא עושה אחלה עבודה. אולי בסוף העונה אנחנו אפילו נזכה לראות תואר".


יוביל את הפועל תל אביב לזכייה בתואר? ניר קלינגר (דני מרון)

האם אוהדי הפועל תל אביב משפיעים על קבלת ההחלטות של הבעלים: "אני לא חושב שאוהדים יכולים להשפיע כל כך. נכון שיש להם משמעות גדולה, אבל בעל הבית הולך בסוף לפי מה שהוא רוצה. התוצאות היו ממש גרועות והיו חייבם לעשות את המהלך הזה. לבעלים יש קו וכך זה צריך להיות. עובדה שזה מצליח וצריך להגיד כל הכבוד על הבאת קלינגר וסיני. הבעלים של הפועל עושים עבודה מצוינת. הם לא משתוללים מבחינת כסף ומשקיעים רק את מה שיש להם, לא נכנסים לחובות כמו בעבר. המועדון הזה התרסק, כיום הם עושים עבודה שפויה ומצוינת. אני בטוח שהמועדון יגיע למקומות יותר גבוהים בעתיד".

מה חסר להפועל תל אביב כיום: "שלום תקווה. בתקופה שלנו, שלום היה נותן פס לגול תוך רבע שעה וכך לקחנו דאבל. זכייה בגביע? זה תמיד קשה, לא חשוב מי היריבה. אני מקווה שנצליח ונעבור את הפועל רעננה בבלומפילד".

על מחלקת הנוער והשוער הצעיר עידו שרון, שרשם אתמול בכורה בליגת העל: "אין ספק שיש לו פוטנציאל גדול. יש לו עוד שנתיים נוער ואני בטוח שהוא עוד ישתלב בבוגרים. הוא צעיר, מוכשר ואני בטוח שאין לניר קלינגר סיבה לדאגה. ההגנה התייצבה ואני חושב שהוא יכול להיות שקט לגבי עמדת השוער. אני מאמין שבעונה הבאה הפועל תל אביב תעלה ארבעה או חמישה שחקנים לקבוצה הבוגרת, שזה הדבר הגדול ביותר שיכול להיות". 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי