רוני לוי אישר: "גדי קינדה עוזב, אי אפשר לעצור את זה"

רוני לוי, חיים שאבו
רוני לוי, חיים שאבו | דני מרון

אחרי ה-1:3 על נתניה, מאמן בית"ר הסביר: "זה טבעי ששחקן שמתפתח נמכר כשיש הצעה, נצטרך להתחזק". על אדרי: "לפעמים השחקן ה-12 הוא החשוב ביותר". דראפיץ: "מחפשים יציבות". כהן: "סוג של לוזריות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"שחקן משמעותי כמו גדי קינדה עוזב אותנו, בואו נראה אם נצליח להתחזק בשחקן-שניים על חשבונו במהלך החלון. אני לא מתלונן או בוכה, אבל זו עובדה שהסגל שלנו קצר ונצטרך להביא רכש", כך אמר הערב (שני) רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, לאחר שקבוצתו גברה 1:3 על מכבי נתניה למרות הרכב חסר במיוחד.

על עזיבתו הצפויה של קינדה: "זה חלק מהמשחק. זה טבעי ששחקן שמתפתח ומתקדם לרמות גבוהות, נמכר ברגע שיש לו הצעה. זה חלק מהמשחק וזה גם היה בזמנו במכבי חיפה שלי, של חיים רביבו ושל אייל ברקוביץ'. כשיש הצעה, בדרך כלל יש גם עסקה. יש פגיעה מסוימת בקבוצה כששחקן מרכזי הולך, אבל אי אפשר לעצור את זה. נעשה את הצעדים שלנו ונדע לחזק את הקבוצה. זה צעד מאוד טבעי בעיניי".

האם הוא כועס על קינדה: "רוב השחקנים שיש להם הזדמנות אטרקטיבית לצאת, עושים את זה. נדיר כשלא. זה לא שבקיץ יהיו לו עוד ארבע או חמש הזדמנויות. יש הזדמנות, השחקן רוצה לנצל אותה ואני מבין את זה מאוד. כשיש הזדמנות, כדורגלנים רוצים לצאת החוצה וזה טבעי וזה בסדר".

על המשחק עצמו: "לא נכנסו טוב, אבל ככל שהדקות חלפו השתפרנו ובחצי השני הצגנו רמה טובה. לפעמים כשחסרים כל הרבה שחקנים, הצעירים מקבלים הזדמנות ואתה חושש כי אתה לא יודע אם יהיה להם ביטחון. בסיכומו של דבר, מי שקיבל הזדמנות עשה את העבודה כמו שצריך וזה נותן תקווה לקראת העתיד".

 
נערך ליום שאחרי גדי קינדה. רוני לוי (דני מרון)

על שלום אדרי שעלה מהספסל: "הוא מאוד מוכשר וההתקדמות שלו מצוינת. מדובר על שחקן שהתאמן ושיחק בליגה השלישית בשנים האחרונות וצריך לזכור את זה. הקצבים והרמה, זה משהו שלוקח זמן לעשות את ההתאמות. הוא מתקדם יפה מאוד וכל פעם שהוא נכנס הוא מביא שינוי. לפעמים השחקן ה-12 הוא השחקן הכי חשוב. כרגע אני משתמש בו איך שאני מוצא לנכון, יכול להיות שיגיע הזמן והוא ישחק יותר".

איש המשחק ליוואי גארסיה הוסיף: "אני מרגיש יותר אחריות כשאחרים חסרים. מישהו היה צריך להתעלות ואני שמח שזה הייתי אני. כמובן שאנחנו מתגעגעים לקינדה, אבל יש פה קבוצה חזקה שצריכה למצוא פתרונות למצב כמו מועדון גדול. זו כמעט תמיד החלטה של שחקן, נתגעגע לגדי, אני מאחל לו בהצלחה ורק טוב בהמשך הדרך".

המאמן המפסיד סלובודאן דראפיץ' סיכם: "שיחקנו כדורגל טוב בחצי הראשון, אבל בית"ר עשו לנו בבליץ במחצית השנייה ולא הצלחנו להתמודד עם זה. חוסר יציבות? גם אני שואל מאיפה זה נובע. התחלנו את העונה לא טוב, חזרנו לליגה ועכשיו שוב ירידה. אנחנו משחקים טובים יותר ממה שיחקנו בהתחלה, אבל נצטרך להתחזק בכמה עמדות. יציבות, אני לא יודע בתקופה הזו לענות על זה. אנחנו מחפשים את היציבות, סגנון כבר מצאנו. אנחנו לוחצים בכל המגרש. היינו טובים לאחרונה גם כשהפסדנו. חסר לנו עומק ואני מקווה שנקבל את זה".

על גולובארט שחזר לשחק אחרי זמן רב: "כשמשחקים לחץ גבוה, צריך הגנה יציבה ומהירה. אנחנו מנסים לעשות הכל. ניסינו גם עם ג'אבר מהנוער ו-ויקי כחלון בצד שמאל. לא התחזקנו בעמדות האלו. ורגוץ' ובורנשטיין עשו עבודה מצוינת בעונה שעברה והם ועזבו אותנו. לא הצלחנו לחזק ארת ההגנה כמו שצריך ואנחנו עדיין מחפשים פתרונות".

קפטן היהלומים אלמוג כהן אמר: "פתחנו את החצי השני לא טוב. במקום שנניע כדור, הראינו חוסר ביטחון. אין תירוצים, היינו פחות טובים. היו לנו רגעים טובים ולא ידענו להרוג את המשחק בדקות הטובות. אומרים שאנחנו משחקים טוב אבל מפסידים – זה סוג של לוזריות. אנחנו מתרחקים מהפלייאוף העליון. בשבת יש לנו משחק חשוב מאוד מול הפועל חדרה, אולי החשוב ביותר שלנו עד כה. התחושות אחרי הגביע ואחרי המשחק היום הן לא טובות, אבל אני מקווה שבמשחק הקרוב זה ישתנה".

 

 
מתקשה למצוא פתרונות. סלובודאן דראפיץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי