עידו לוי הוצע להפועל ת"א, הצוות המקצועי המליץ לכנאנה לעזוב בהשאלה

עידו לוי
עידו לוי | אודי ציטיאט

בלם רעננה מסיים את חוזהו בקיץ. קלינגר וסיני הציעו לחלוץ הצעיר לקבל דקות בקבוצה אחרת. חומרת הפציעה של ינקו תתברר היום. וגם: במועדון מתכוונים לשלב צעירים מצטיינים בקבוצה הבוגרת כפי שקרה עם שי אייזן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממשיכים בניסיונות לדלל את סגל הקבוצה בהשוואה לקאדר שפתח את העונה עם ניסו אביטן. לאחר שחרורם של אור אינברום (טרם מצא קבוצה), פרנסיס קיירמה ודמבה קמארה, הבא בתור שצפוי לעזוב הוא החלוץ הצעיר עלי כנאנה (23), כשגם נעשים ניסיונות לשחרר את עבדי פראחת. 

כזכור, בסוף מאי הודיעה הפועל תל אביב בגאווה על החתמתו של החלוץ עלי כנאנה (23) שכבש 14 שערים במדי עירוני נשר ואחי נצרת בעונה שעברה. אלא שעל אף הבעיות של האדומים בחלק הקדמי, כנאנה מיעט לקבל הזדמנויות. הוא שותף רק בשני משחקים העונה, כשעלה מהספסל נגד סקציה נס ציונה ובית"ר ירושלים במסגרת הליגה. הבוקר (שלישי) כפי שהודיעו במועדון, המאמן ניר קלינגר ומשה סיני שוחחו עם החלוץ בה המליצו לו לעזוב בהשאלה בחלון ההעברות הנוכחי כדי שיצבור דקות משחק בקבוצה אחרת.

במועדון הוחלט בהפועל להעלות לקבוצה הבוגרת מספר שחקני נוער מצטיינים כמו שביט מזל, טום אחי מרדכי, אושר דוידה ואחרים במטרה שיצברו דקות משחק, כשהמודל הוא הקשר שי אייזן שזכה למקום בהרכב והפגין יכולת מצוינת.

שי אייזן. מודל הצעירים של הפועל תל אביב (מאור אלקסלסי)

לספורט1 נודע כי בלם הפועל רעננה, עידו לוי, שמסיים את חוזהו בתום העונה – הוצע לקבוצה. בנושא אחר, השוער אריק ינקו יעבור היום בדיקת אולטרסאונד בשל הפגיעה שספג באיזור המפשעה ואחריה יתברר משך היעדרותו. במשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שבת אמור לשחק שוער קבוצת הנוער, עידו שרון, ששותף כמחליף נגד הפועל רעננה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי