"הייתי סגור פעמיים במכבי חיפה, אולי זה עוד יקרה בעתיד"

בוריס קליימן
בוריס קליימן | האתר הרשמי

בוריס קליימן, שוער פראלימני, סיפר בתוכנית הספורט של 103FM: "אתם יודעים מה זה כדורגל - הכל תלוי בהצעה". וגם: החיזורים מצד קבוצות ביוון והסיכוי של קבוצתו להישאר בליגה. האזינו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי 16 מחזורים בליגה הבכירה בקפריסין, בוריס קליימן וקבוצתו פראלימני ספגו יותר שערי חובה מכל קבוצה אחרת בליגה (36) והם ניצבים מתחת לקו האדום עם 11 נקודות בלבד. למרות זאת, השוער הישראלי, שדיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט הספורט של 103FM, שמר על אופטימיות: "ניצחנו במחזור האחרון עם המאמן החדש, אנחנו יוצאים לדרך ואני מקווה ומאמין שנשרוד".

האם הוא היה רוצה לשחק במכבי חיפה, שהודיעה היום על צירופו של שוער יהודי-אמריקאי: "אני רוצה להישאר באירופה, אבל אתם יודעים מה זה כדורגל – הכל תלוי בהצעה. זו שאלה שלא קל לענות עליה, אבל ברור שהייתי רוצה להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה. במהלך הקריירה שלי כבר הייתי סגור במכבי חיפה פעמיים ואולי זה עוד יקרה בעתיד. כשהייתי בהפועל תל אביב החוזה שלי במכבי חיפה כבר היה מוכן ויעקב שחר אפילו אישר את זה במסיבת עיתונאים, אבל בסופו של דבר זה לא יצא לפועל ונשארתי בהפועל. בבית"ר, לפני שמומשה האופציה, הייתי אמור לעבור לחיפה אבל גם במקרה הזה בסופו של דבר האופציה מומשה ונשארתי". 

 
 
האם טוב לו בקפריסין: "זו שאלה מורכבת. רציתי לעזוב ורציתי להתקדם. כשהגעתי לכאן פתחתי את עצמי בפני שוק אחר וגדול יותר. מגיעים לכאן המון סקאוטים, סוכנים ומאמנים. הייתי לי הצעה מיוון והיו עוד אופציות, אבל לא הסכימו לשחרר אותי. גם בקיץ היו לי שתי הצעות וזה לא קרה. אני מקווה שבקיץ הקרוב זה יקרה. היה ביקוש בעיקר מיוון ומקבוצות נוספות בקפריסין. היו קבוצות שעקבו ואחת שהגישה הצעה כספית, אך זה לא צלח".
 
 
קליימן סיפר: "פראלימני זו קבוצה עם היסטוריה. בעבר, עם אלי גוטמן, הם היו בפלייאוף העליון. גם המאמן החדש שלנו, שכבר עבד פה פעם, סיים עם הקבוצה במקום הרביעי. התחתית יחסית צמודה וצפוצה, בערך כמו בארץ. אם ניצחנת שני משחקים, אתה כבר למעלה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי