יואב כץ: "הפועל חיפה למכירה? עוד לא קיבלתי פנייה רצינית"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בצל השמועות כי חמישה אנשי עסקים הגישו לבעלים הצעה על המועדון, הבעלים התראיין ל-103FM: "מו"מ לא מתנהל בתקשורת. מי שעושה את זה רוצה פרסום". הרוכשים: "מעריכים אותו. יש לנו תיעוד שפנינו אליו רשמית"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בצל התוצאות הרעות בתקופה האחרונה ומכת הפציעות שפוקדת את קבוצתו יואב כץ התראיין היום (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM ושפך אור לגבי מצב המועדון שלו, כמו גם על השמועות כי קיבל הצעות למכירתו מקבוצת אנשי העסקים – אמיר הברפלד, צחי נקש, מיקי קופל, ניסים ביליה ואבי שטרלינג. 

מכירת המועדון: "יכול להגיד שאנשים רציניים לא מנהלים משא ומתן בתקשורת. לא קיבלתי שום פנייה מאדם כזה או אחר לגבי רכישה של הקבוצה, אבל נראה שכלי התקשורת כן קיבלו. מעולם לא שמעתי על עסקה שנסגרה בתקשורת, כנראה מי שאחראי לזה מעוניין בפרסום".

אנשי העסקים: "אני לא רוצה להגיד מילה רעה או טובה על מישהו. רק אומר מי שפונה לתקשורת לפני שהוא פונה לבעלים עושה את זה רק בשביל הפרסום. אני לא אומר שאין סיכוי שאמכור בעתיד, אבל מי שהוא רציני יפנה אליי".


כץ. "לא יהיה משא ומתן דרך התקשורת" (מאור אלקסלסי)

רצונו להישאר: "אני לא סובל בהפועל חיפה, אבל בהחלט יש לי קצת יותר שערות לבנות מאז שנכנסתי לכל זה. אני מקבל את ההצעה שניתנה לי בעבר למכור את המועדון. חשוב לי להדגיש שלא יהיה משא ומתן בתקשורת".

התנהלותו: "אני לא חייב כסף לאף אחד. ההתנהלות של הפועל חיפה היא מצוינת ורשמנו מספר הישגים שלא היו מעולם להפועל חיפה. יש לי הכי הרבה צופים שהגיעו למשחקים וניצחנו את מכבי חיפה כמעט ארבע שנים רצופות. אצלי עלו הכי הרבה שחקנים ממחלקת הנוער. אני לא חייב גרוש לאף אחד. מי שיש לו טענות עם זה שיפנה לבית המשפט".

מצב מקצועי: "יש לנו מכת פציעות מאוד קשה. זה נכון לפני חודש וגם היום. אני מקווה שזה יפסיק להשפיע עלינו בקרוב. מעמדו של חיים סילבס יציב והוא בהחלט יכול לישון בשקט בלילה. אני לא חושב שנפלנו עם עדן בן בסט. הוא מתאמץ ועובד קשה כדי לחזור לכושר שיא. בטוח שהוא יגיע לזה".


"אני לא סובל בהפועל חיפה" (ערן לוף)

בתגובה לדברים שנאמרו, מיקי קופל מסר את תגובתו: "כמעט בכל קיץ אנחנו מנהלים עם יואב מו"מ על הפועל חיפה, ואתמול זו הייתה הפעם הראשונה ששמענו שהוא נקב בסכום מקבול עליו. כולנו גרים בצפון, תורמים לכדורגל ומבינים את הפוטנציאל של הפועל חיפה".

"אין לנו טענות נגדו ואפילו מעריכים את פועלו בכל השנים האחרונות. אין עוד אנשים מלבדנו שעומדים בתור לקנות את הקבוצה. פנינו אליו ישירות וקיים תיעוד של זה. יש מצב חמור במיוחד במחלקת הנוער של המועדון".

"ההורים משלמים הרבה מאוד כסף ולא מקבלים תמורה. מתחם האימונים נראה רע מאוד. אני מגנה כל התנהגות אלימה כלפי כץ ומכבד אותו. מוכן להתחייב על כך שהפועל חיפה תראה אחרת אם נהיה הבעלים".

ניסים ביליה הוסיף: "אנחנו נפעל בימים הקרובים בכדי להיפגש עם יואב כץ, באמצעות אמיר הברפלד, במטרה לתת תוקף להצעה שלנו ואם יואב כץ יסרב את ההצעה אז נכבד כל החלטה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי