בן שמעון: "עברה על אוואט שנה לא קלה. הוא יודע שאני רוצה אותו"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | BRUNO FAHY/BELGA/AFP via Getty Images

המאמן הוצג במ.ס אשדוד ודיבר על מצבו של המאמן הקודם, שהודיעו שישמש כעוזרו: "לא כועס עליו, הוא נמצא במצב מורכב וצריך להבין אותו". וגם: החוב שהחזיר אותו, לקראת מכבי ת"א והגישה שתשתנה. אלאבי פרק את כתפו

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

המשימה הראשונה של רן בן שמעון בקדנציה השנייה שלו במועדון ספורט אשדוד תהיה כבר בשבת הקרובה, אולי המשחק הקשה בליגה: באצטדיון בלומפילד נגד האלופה והמוליכה מכבי תל אביב (החל מ-19:30, ישיר בספורט4). מי שעלול להיעדר מהמפגש עם הצהובים הוא הקשר סמואל אלאבי, שפרק את כתפו באימון הבוקר ופונה לבית החולים אסותא.

במסיבת העיתונאים אמר בן שמעון: "קיבלתי טלפון מג'קי יש לי חוב היסטורי לאשדוד, מקום שמאוד נהניתי ממנו בעבר, היה לי חלון הזדמנויות ומאוד אתגר אותי לאמן את החבר'ה. אני אוהב את האנשים, המועדון ומאוד שמח להיות פה. ציפיות? זה באופן טבעי שהן עולות, אני רגיל לכך מגיל קטן וזה בסדר גמור, ככה צריך להיות".


השינויים שהוא מתכנן
: "אנחנו בונים את הצוות ואת הסגל. אני חייב כמה ימים בשביל זה, כי יהיה לי קשה מאוד לדבר על זה עכשיו ולהמציא. יש כמה ימים שצריך לארגן בהם את המערכת, רק לפני יומיים הגעתי לארץ. נארגן את המועדון כמו שצריך וכשזה יקרה אשמח לענות על כל שאלה. היה לי רק אימון אחד שהיה גם די כללי כדי להתחבר לשחקנים, אהיה יותר חכם בעוד כמה ימים. זו קבוצה שניצחה ארבעה משחקים מתוך 19 וזו לא עובדה טובה, זה ברור שצריך לתקן ולשפר את זה".

היעדרותו של רוני אוואט מהאימון אתמול: "הוא נמצא במצב מורכב וצריכים להבין אותו. אני לא כועס עליו, כי זו מורכבות מובנת לחלוטין וצריך להיות רגיש. אני מאוד רוצה אותו בצוות שלי והוא יודע את זה. הוא צריך את הזמן, הוא עובר שנה מאוד לא קלה שלא קשורה לכדורגל ואני אשמח מאוד שהוא יהיה איתי".

חלון ינואר: "ראיתי בקבוצה הזו כיף של כישרון, שחקנים שכיף לאמן, אבל גם הווידאו צועק ויש דברים שצריך לטפל בהם. אני מאמין שנצרף שני שחקנים כי שחררנו שני שחקנים. חסר לנו חלוץ וקשר, אבל זה עדיין סגל טוב ומוכשר וגם בקבוצת הנוער הפוטנציאל אדיר. 

נבחרת קפריסין: "זו הייתה חוויה מעוררת חושים, כיף גדול. זו חוויה שאני זוכר לטובה ולוקח ממנה רק דברים חיוביים. לאמן מדינה זה שונה מקבוצה וזו חוויה כיפית לאללה".


בן שמעון. ממתין לרוני אוואט (AFP)

משחק הבכורה נגד מכבי ת"א: "כך יצא, עם זה נתמודד ונעשה את המקסימום. אני מאמין בחבר'ה שלי. זה אתגר גדול, בבלומפילד נגד הקבוצה הטובה במדינה, אבל לנו ישד את השאיפות שלנו. נעבוד על זה שמהיום והלאה לא מתבטלים בפני אף קבוצה".

בהמשך לדברי בן שמעון, במועדון עדיין ממתינים לשמוע מרוני אוואט, מאמן הקבוצה עד מינוי בן שמעון שאמור היה לשמש כעת כעוזרו, כפי שהיה בקדנציה הראשונה של בן שמעון בעיר הנמל לפני כשנתיים וחצי. כידוע, אוואט לא הופיע אתמול לאימון הקבוצה וגם לא ענה לטלפונים של אנשי הקבוצה, לאחר שנפגע מהנחתת המאמן מבלי ליידע אותו כלל. מקורבים למאמן ולמועדון מספרים שרק שיחה אישית מהבעלים ג'קי בן זקן עשויה לשנות את התמונה ולהשיב את אוואט לקבוצה ולתפקיד העוזר.


אוואט. נראה שרק טלפון מבן זקן יעשה את ההבדל (לירון מולדובן)


רועי גורדנה
ישב לצדו בן שמעון וסיפר על השינוי: "הרגשה טובה להיות כאן, יש גם אווירה טובה בחדר ההלבשה. רן כבר אימן אותי בעבר ומהרגע שהוא נכנס לחדר ההלבשה הוא שינה את האווירה. מה שצריך להוציא, הוא הוציא, אנחנו נעבוד על דברים ונתקן אותם. זה כיף שהוא הגיע".

על מכבי ת"א אמר הקשר: "נרצה לא להתבטל ולא להיות תפאורה במשחק, אלא לעשות את המקסימום ולהשיג תוצאה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי