גאנם בדרך החוצה? רעננה תאיץ את המגעים עם מכבי ת"א

קייס גאנם
קייס גאנם | אריאל שלום

אחרי המשחק החשוב מחר נגד הפועל חיפה בסמי עופר (שבת ב-18:30), הקבוצה מהשרון תנסה לקדם את הטרייד על החלוץ. במועדון מבינים: "אנחנו מוכרחים לשבור את 'מנחוס' משחקי החוץ"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

במהלך הקיץ האחרון דרש בעלי הפועל רעננה שקבוצתו תשחק כדורגל התקפי ואף כיוון אל עבר הפלייאוף העליון, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. בפועל, אחרי 19 מחזורים בליגת העל, הקבוצה מהשרון סוחבת את כל הליגה על גבה כשבמאזנה שני ניצחונות ו-14 נקודות בלבד. מחר (שבת ב-18:30) תתארח קבוצתו של המאמן ניסו אביטן בסמי עופר אצל הפועל חיפה של האקס חיים סילבס, שלא ניצח את קבוצתו לשעבר מאז עזב לפני קצת יותר משנתיים וחצי ובמועדון מקווים שהרצף יימשך.

"אנחנו סובלים ממנחוס במשחקי חוץ העונה ונהיה חייבים לשבור אותו בסמי עופר. ניצחון יוציא אותנו לדרך חדשה ואפשר לומר שמבחינתנו הפלייאוף העליון מתחיל כבר מחר", כך אמר גורם ברעננה לקראת המשחק החשוב. "כל נקודה היא כמו אוויר לנשימה עבורנו", הבהיר אביטן, שמייחל להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה. "נמאס לנו לקבל מחמאות על היכולת שאנחנו מציגים, אנחנו רוצים לצבור גם נקודות", הוסיף הקשר הוותיק שניר שוקר.

להרכב של אביטן אמורים לשוב בן בנימין ואביחי ידין שנעדרו מול הפועל תל אביב בגין צבירת כרטיסים צהובים וברעננה בונים על שני הקשר הוותיקים. במרכז ההגנה אמורים לעלות צמד בלמים דויד מתיאוס ועידו לוי, כאשר בצד שמאל תורגל ירדן כהן שלא שיחק במחזור האחרון. קייס גאנם, שמבוקש על ידי מכבי תל אביב, צפוי לעלות ב-11, כשבמהלך השבוע הבא הצדדים צפויים להאיץ את המגעים. נכון לרגע זה רעננה דורשת בתמורה לחלוץ את מתן חוזז ורוסלן ברסקי, שבינתיים מסרבים לעשות את המעבר.

 
 
הרכב משוער: אסף צור, עמית כהן, דויד מתיאוס, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין (שון קלימקין), אור דסה(כרם ארשיד), יואב תומר, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

רוצים לשבור את המנחוס. שחקני הפועל רעננה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי