נס ציונה שוקלת לצרף זר שישי, אושר דוידה מועמד

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

האופציות המועטות בשוק הישראלי עשויות להביא את הקבוצה להחתים חלוץ זר, שחקן הפועל ת"א עשוי להגיע בהשאלה. שטיין יחמיץ את בית"ר, בן אל אדרי צפוי להצטרף

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה ערכה היום (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק הקשה שמצפה לה ביום ראשון בטדי מול בית''ר ירושלים (20:00, ספורט2). עושה רושם שאיתי עוזרי וסביין לילאי, אשר החמיצו את שני המשחקים האחרונים, ישובו לסגל ואף נמצאים בתמונת ההרכב, אך מי שבוודאות לא ישחק הוא רז שטיין. היום התקבלה ההחלטה הסופית בנוגע לשחקן והוחלט שלא לסכנו.

בקבוצה משוועים לחיזוק, שעדיין לא הגיע בעיקר בגלל בעיות כלכליות. האופציות בשוק הישראלי, שלא רבות גם ככה, הולכות ומצטמצמות ובמועדון שוקלים צירוף זר שישי. אם וכאשר הדבר יקרה יהיה זה שחקן בעמדת החלוץ, שכן המאמן עמיר תורג'מן מחפש שני שחקני חיזוק לחלק הקדמי.

לספורט1 נודע כי אחד השחקנים שמעניינים את הכתומים הוא אושר דוידה. השחקן בן ה-19 משחק בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב ואף רשם העונה שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת בליגת העל. דוידה משחק כחלוץ ובאגפים ונחשב לשחקן מהיר עם בעיטה מצוינת ברגל שמאל. במועדון עשויים להשאילו, אך מצד שני מתלבטים האם יהיה חכם יותר להחתים שחקנים מנוסים יותר לקראת מאבקי התחתית הצפויים בהמשך.


רז שטיין עם הכדור. ימתין בחוץ שבוע נוסף (אודי ציטיאט)

אם יוחתם זר שישי ובנס ציונה יחליטו לשחרר את אחד מהזרים צפוי להיות זה רומריק אטו, שמשחק כמגן ימני וכבלם. לתורג'מן יש בסגל שני מגנים ימניים, בן סיטלקול (שלא קיבל אישור לעזוב כרגע בגלל ההתפתחויות הצפויות בקרוב) ונועם כהן, ובנוסף גם את אופק ביטון שיכול לשחק בעמדה זו.

שחקן חיזוק שצפוי להצטרף בקרוב דווקא לחלק האחורי הוא בן אל אדרי. הבלם בן ה-22 מושאל ממ.ס אשדוד להפועל אשקלון, בה רשם 12 הופעות בליגה הלאומית עד כה. כעת הוא אמור לעבור בקרוב כמושאל מאשדוד ולמלא את מקומו של אושר אבו, שעזב למכבי פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי