אבוקסיס: "לא שמעתי קריאות גזעניות". רפואה: "טוב שהשופט עצר את המשחק"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן ב"ש טען: "גם שחקני ק"ש אמרו שלא שמעו, אבל אם זה קרה - זה מכוער". על היכולת: "השתפרנו בהגנה אבל קבלת ההחלטות הייתה רעה, רוצים להתחזק". מאמן המארחת: "היינו מחויבים, מאוכזבים מהתיקו"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיוותה לצאת לדרך חדשה לאחר שני ניצחונות רצופים עם יוסי אבוקסיס במסגרת הליגה והגביע, אלא שהקבוצה מהדרום רשמה אכזבה נוספת הערב (שבת) כשסיימה בתיקו 0:0 חלש מאוד במשחק החוץ נגד עירוני קריית שמונה. על המשחק החלש בין כה העיבה תקציר מצערת ומכוערת כאשר השופט הוריד את הקבוצות לכר הדשא למשך חמש דקות בשל קריאות גזעניות של הקהל של ב"ש לג'יימס אדני, בפעם הראשונה העונה בליגה. הקבוצה של קובי רפואה, מנגד, עצרה את רצף שני ההפסדים הרצופים והשיגה נקודה חשובה במאבקי התחתית.

אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "שיחקנו הגנה באופן טוב ולמעט הקרן ק"ש לא הגיעה למצבים, אבל ההתקפה לא הייתה טובה. יצאנו קדימה גם בחצי הראשון וגם בחצי השני הגענו למצבים של שניים על שניים לדוגמא אבל קבלת ההחלטות והמסירה היו רעות מאוד. שחקנים נתנו, השתדלו אבל זה לא הספיק". ההגנה התייצבה אבל מההתקפה אנחנו צריכים לקבל יותר.

 
על הכוונה לצרף שחקנים התקפיים: "כמובן שאנחנו רוצים לצרף לפחות שני שחקנים אבל גם מהשחקנים שנמצאים היום – אפשר לקבל יותר. הם שחקנים טובים שקבלת ההחלטות שלהם הייתה רעה מאוד. אנחנו רוצים לקבל עוד אפשרויות ושהפציעה של רמזי ספורי לא רצינית כי הוא שחקן חשוב".


יוסי אבוקסיס. אכזבה גדולה לב"ש (מאור אלקסלסי)
 

 
על כך שהמשחק הופסק: "האמת היא, אני חייב להגיד לכם – לא שמעתי קריאות גזעניות וכם השחקנם של ק"ש אמרו את זה. אולי אני מנוטרל מאוד כי התרכזתי במשחק אבל אם זה קרה – זה נורא".
 
 
על אלון תורג'מן: "אני יכול להגיד שהעברנו הילוך לגבי כמה שחקנים והיו כמה שחקנים שלפתע החליטו לא להגיע, לישראל או לכדורגל שלנו. החלטנו על שמות ולפתע הצד השני ביטל. אם יהיה משהו ספציפי אנחנו נודיע".
 

רפואה סיכם: "תחושות לא פשוטות, אני חושב ששיחקנו טוב היום כמעט לאורך כל המשחק, השחקנים היו מחויבים ושיחקו קרוב אחד לשני. כמעט כבשנו בדקה האחרונה אך הייתה הצלה מדהימה מקו השער, נמשיך הלאה".

שחקני הקבוצות יורדות מכר הדשא (מאור אלקסלסי)

 

על הקריאות הגזעניות: "בוודאי ששמעתי, כולם שמעו. קודם כל טוב שהשופט הפסיק את המשחק זה מה שהיה צריך לקרות ומי שצריך לטפל בזה – ייטפל בזה. זה מחוץ לתחום שלי".

אדני התייחס לאירוע ואמר: "שמעתי את הנהמות והערכתי על כך כמה פעמים לשופט. זה מאוד הפתיע אותי כי זו הפעם הראשונה שזה קורה לי. אני שמח שהשופט התייחס לכך ואני מקווה שהנוהמים ייענשו".
 

קובי רפואה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי