לראשונה מזה תשעה חודשים: ורד נכלל בסגל המורחב של בית"ר

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

רוני לוי זימן 19 שחקנים לנס ציונה, כשאחד מהם ינופה בסמוך למשחק (ראשון, 20:00 בספורט4). קונטה ערך אימון כמעט מלא אך בדומה לבן חיים, אינו כשיר ב-100% ולא צפוי לשחק. פלומיין ימשיך להיעדר, רוטמן יפתח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה את ההכנות לקראת המשחק מחר מול נס ציונה (ראשון, ישיר בספורט2 החל מ-20:00). עידן ורד ואנטואן קונטה השתתפו באופן כמעט מלא באימון המסכם. הצרפתי לא צפוי להיות בסגל, אך הקשר נכלל ברשימת 19 השחקנים שזימן רוני לוי להתמודדות, כאשר המאמן ינפה שחקן אחד בסמוך למשחק. בכל מקרה, זימונו של ורד מסמל את חזרתו הקרבה למגרשים.

שלומי אזולאי המשיך להעלות את קצב האימון על מנת להיות כשיר להמשך ושני שחקנים נוספים שלא יקחו חלק במשחק הם פרדי פלומיין המורחק וטל בן חיים, שעדיין לא כשיר במאת האחוזים. "אנחנו צריכים להיות יותר מדויקים", אמר רוני לוי לשחקנים עוד לפני האימון, שבו שם דגש על הקצב ועל הנעת הכדור.

בשורה התחתונה, נראה שהמאמן יפתח עם אותו ההרכב שניצח את מכבי נתניה. המשמעות היא שמקס גרצ'קין, שהצטיין נגד היהלומים, יפתח שוב באגף שמאל ואור זהבי ימשיך במרכז ההגנה. בהיעדרו של גדי קינדה, הקפטן אופיר קריאף שוב תורגל ב-11. לירן רוטמן ישחק במקום פלומיין ואנתוני וארן ינסה להמשיך במומנטום מהשבועות האחרונים כשיעלה במקום אזולאי.

עידן ורד. החזרה למגרשים מתקרבת (דני מרון)
עידן ורד. החזרה למגרשים מתקרבת (דני מרון)

נתון מעניין לקראת המשחק קשור למספר המשחקים שבית"ר ירושלים סיימה ללא הפסד. עד כה רשמה הקבוצה של רוני לוי תשעה כאלה. אם לא תפסיד מחר היא תשווה את שיאה בן 11 השנים, אז לא הפסידה עשרה משחקים ברציפות, עם הבדל אחד – כעת כבר יש לה שישה ניצחונות ואז היו לה חמישה בלבד.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אור זהבי, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, דן איינבינדר, אופיר קריאף, לירן רוטמן, ליוואי גרסיה; אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי