איביץ': "קשה מאוד לשחק מול בונקר", בן שמעון: "שיתעסק בקבוצה שלו"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

לאחר הניצחון ה-15 העונה של מכבי ת"א סיפר מאמנה: "השוער שלהם הצטיין, וזה רק מראה כמה הקבוצה שלי שיחקה טוב", מאמן הדרומיים: "ראיתי חומר שחקנים טובים מאוד. יכולנו לעשות דברים אחרת מולם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) את הניצחון ה-15 שלה העונה בליגת העל, כשגברה 0:2 חלק על מ.ס. אשדוד באצטדיון בלומפילד. הצהובים שלטו במתרחש על כר הדשא כמעט בכל דקות המשחק, ואף מצאה את הרשת פעמיים בעקבות שער יפהפה של עומר אצילי וכדור עונשין מדויק של יונתן כהן.

בסיום, המאמן ולדמיר איביץ' סיכם את ניצחון קבוצתו: "אני חושב שמההתחלה היינו הקבוצה השולטת במשחק וככה זה היה ברוב הדקות. לקראת סוף החצי הראשון הייתה לנו ירידה ביכולת, אבל ידענו איך לצאת מזה בזכות עבודה טובה מאוד בהתקפה ובהגנה".

הסרבי הוסיף: "אני חושב שהשוער של אשדוד הציל אותם מספר פעמים במשחק, וזה רק מראה כמה הקבוצה שלי שיחקה טוב. צריך לזכור שזה קשה מאוד לשחק מול קבוצה שמגיעה לכאן ומסתגרת עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור. עשינו את העבודה שהייתה מוטלת עלינו".


שחקני מכבי תל אביב חוגגים בסיום. "עשינו את העבודה שהייתה מוטלת עלינו" (דני מרון)

מנגד, רן בן שמעון ציין היום את חזרתו לליגת העל, כשניהל את משחקו הראשון העונה על הקווים של אשדוד: "האמץ, מרגש לחזור לכאן. אני אתחיל לספור הישגים כשאנצח. אני חושב שהיינו יכולים לעשות הרבה מאוד דברים היום אחרת, אבל אני עדיין לומד את הקבוצה הזו. ממה שראיתי היום, מאוד מאתגר אותי לאמן את כל השחקנים כאן".

"מה השאיפה שלי? יש לי כאן איכות וראיתי חומר שחקנים טובים מאוד. היו כמה מהלכי כדורגל נהדרים. יש לי כמה דברים בראש שאני רוצה לעשות עם הקבוצה ואני אתחיל לעבוד על זה מיד. איביץ' אמר שהסתגרנו? הוא צריך להתרכז בקבוצה שלו".

הבחירה באשדוד: "לא חושב שזה כזה מפתיע. ברגע שהנהלת המועדון כאן שמה לי מול הפנים את האתגר הזה רציתי אותו. אני לא חושב שיש מקומות גדולים וקטנים. יש טובים ופחות טובים, ואשדוד הוא בהחלט מהטובים".


בן שמעון. "ראיתי חומר שחקנים טובים מאוד" (דני מרון)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי