מתיאוס: "כמה נקודות נפסיד בגלל שלא רוצים אותנו בליגה? בשביל מה ה-VAR קיים?"

דויד מתיאוס
דויד מתיאוס | דני מרון

בלם רעננה פרסם פוסט זועם באינסטגרם בו תקף את השופטים אחרי ההתעלמות מהכנסת הכדור הנוסף למגרש על ידי בוריץ' ב-2:2 מול הפועל חיפה: "היו לפחות 6-7 טעויות נגדנו העונה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אירוע מעורר מחלקות התרחש הערב (שבת) ב-2:2 המשוגע בין הפועל חיפה להפועל רעננה. במהלך ההתקפה האחרונה במשחק, בה חלוץ רעננה יואב תומר דהר עם הכדור קדימה, כדור נוסף נכנס במכוון לכר הדשא על ידי שוער המארחת, יסמין בוריץ'.

אגב, בסיום אותה פריצה של תומר נשרק פנדל לרעננה אחרי צלילה של אור דסה, אחר לאחר בדיקה ב-VAR השופט לירן ליאני פסל את כדור העונשין בצדק – שכן עבירה על דסה לא הייתה. עם זאת, המקרה המעורר המחלוקת של בוריץ' הבוסני לא זכה להתייחסות על ידי צוות השופטים, ועל כך זעם בסיום אשר אלון, בעלי רעננה.

גם בלמה הספרדי של הקבוצה מהשרון, דויד מתיאוס, כעס מאוד על הטיפול באירוע ופרסם פוסט זועם באינסטגרם בו הביע את דעתו בנושא: "בשביל מה ה-VAR קיים? מה שהשוער עשה זה לא פנדל? איך זה אפשרי שהוא הכניס כדור נוסף למגרש וגם ה-VAR וגם השופטים לא ראו את זה למרות שזה פנדל ברור? מה זה? כמה נקודות נפסיד בגלל שלא רוצים אותנו בליגה? היו לפחות 6-7 טעויות של שופטים נגדנו העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי