נס ציונה מוכנה לבית"ר: "אנשים פה נלחמים על הקריירות שלהם"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

הקבוצה של עמיר תורג'מן תגיע לטדי (20:00, ספורט1), שחקן במועדון: "אף אחד לא רוצה לרדת ליגה". אלעד שחף יחליף את אליאס המורחק, גם לילאי ועוזרי צפויים לחזור ל-11. בן אל אדרי הושאל מאשדוד וייכלל בסגל

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה מוכנה לבית"ר ירושלים, אותה תפגוש הערב (ראשון) בטדי (20:00, ספורט2). הקבוצה של עמיר תורג'מן ירדה אתמול (שבת) למקום האחרון בעקבות ה-2:2 של הפועל רעננה מול הפועל חיפה, שהשוותה את מספר הנקודות שלה לזה של הכתומים – 15, אך לקבוצה מהשרון הפרש שערים טוב יותר.

היום חניכיו של תורג'מן ישלימו את המשחק החסר שלהם ויקוו להפתיע את הירושלמים, כשניצחון כנגד כל הסיכויים יעלה אותם אל מחוץ לקו האדום על חשבון הפועל כפר סבא. במועדון שאבו עידוד דווקא מהתיקו של רעננה מול הפועל חיפה, שכן הקבוצה של ניסו אביטן כבר הובילה בשני שערים והייתה בדרך לניצחון. "מזל שרעננה לא ניצחה בסוף, כל נקודה קריטית עכשיו ואם היא הייתה מנצחת זה היה מכה בשבילנו במחזור שאנחנו משחקים מול בית"ר", אמר גורם בקבוצה.

הכתומים מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים, להפועל כפר סבא ומכבי חיפה, ועל כן מבינים במועדון את חשיבות הקרב מול חניכיו של רוני לוי, שהביסו במשחק הראשון בין הקבוצות העונה בליגה 0:4. עמיר תורג'מן ביקש משחקניו להיות ממוקדים ומרוכזים בכל דקה של המשחק. בגזרה המקצועית, אלעד שחף יחליף את שי אליאס שהורחק מול מכבי חיפה וסביין לילאי צפוי לשחק על חשבונו של גיא בדש. האלבני שב לכשירות ואמור לעלות ב-11, כמו גם הקפטן איתי עוזרי, שצפוי להחליף את נעם כהן. רז שטיין, מנגד, עדיין לא ייכלל בסגל ובמועדון לא רוצים לסכנו. סאקו טורה ומוסא מאזו ימשיכו בהתקפה.


אלעד שחף (דני מרון)

"אסור לנו לפחד, לקחנו נקודות מול מכבי תל אביב ומול הפועל באר שבע לא סתם. בית"ר פייבוריטית וזה ברור, אבל ניתן מלחמה על הדשא. אנשים פה נלחמים על הקריירות שלהם, אף אחד לא רוצה לרדת ליגה בסיום העונה", סיפר שחקן בנס ציונה.

בתוך כך, הבוקר הצטרף לקבוצה בן אל אדרי בן ה-22, שהגיע בהשאלה ממ.ס אשדוד אחרי חצי עונה כמושאל בהפועל אשקלון. "שמח מאוד לחתום במועדון. מודה לכולם על האמון ומקווה מאוד לעזור לקבוצה לעמוד ביעד החשוב לכולנו – להישאר בליגה", אמר במעמד החתימה השחקן שצפוי להיכלל בסגל כבר הערב.

הרכב משוער: עומרי גלזר, רומריק אטו (נועם כהן), איתי עוזרי, דריס וויטנס, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, אופק ביטון, אלעד שחף, סביין לילאי, סאקו טורה ומוסא מאזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי